וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

28 נקודות של בריון אלן לא הספיקו: הפועל אילת הודחה ממוקדמות ליגת האלופות

התכולים, שחזרו לזירה האירופית אחרי 22 שנות היעדרות, הפסידו לפארמה 79:76 ונשרו ליורופקאפ בתום דרמה. פרומיטיי וננו גינזבורג עברו שלב, אחרי רבע של 3:33

שחקן הפועל אילת צוף בן משה. ליגת האלופות, אתר רשמי
מאוכזב. צוף בן משה בסופיה/אתר רשמי, ליגת האלופות

במשך יותר משני עשורים מתרפקים אוהדיה הוותיקים של הפועל אילת על הרגע האירופי הנוצץ בתולדותיה, שבו ניצחה ב-1998 את פנאתינייקוס. הערב (שלישי) חזרה הקבוצה לזירה הבינלאומית אחרי 22 שנות היעדרות, וזיכרונות היסטוריים חדשים היא לא ממש צברה.

קבוצתו של אריאל בית הלחמי הודחה ממוקדמות ליגת האלופות כבר בסיבוב הראשון, לאחר שהפסידה לפארמה 79:76. היא נשרה ליורופקאפ, ותשתלב בשלב הבתים של המפעל הרביעי והנמוך ביותר בחשיבותו.

הרוסים ברחו ל-6:14 ו-12:24, אבל דווקא אילת היא זו שירדה להפסקת המחצית ביתרון מינימלי של 35:38, הודות להצגה של בריון אלן (28 נקודות במשחק, 9 ברבע השני). 15 שניות לסיום הובילו הישראלים 72:73, אבל פארמה קלעה סל ועבירה, ובהתקפה הבאה רועי הובר איבד כדור מכריע.

שחקן הפועל אילת בריון אלן. ליגת האלופות, אתר רשמי
28 נקודות שלו, 24 לארבעת הזרים האחרים. בריון אלן/אתר רשמי, ליגת האלופות

המילה האחרונה הייתה של שני השחקנים הליטאים בפארמה - איגירדאס ז'וקאוסקאס (19 נקודות ו-11 ריבאונדים) ואדאס יושקביצ'יוס (16) - שדאגו להעלות את קבוצתם לשלב השני. אקס הפועל ירושלים ומכבי תל אביב, ארט פראחובסקי, קלע 12 למנצחים.

לאילת, מלבד 28 הנקודות של אלן, קלעו: ג'סטין פאטון 16, חואקין שוכמן 8, בן קרטר 6, צוף בן משה ורועי הובר 5 כל אחד, וויל צ'רי 4, רומלו ווייט 3, ג'ייקוב אוואנס 1.

אלופת אוקראינה, פרומיטיי, המאומנת בידי ננו גינזבורג, טיילה לשלב הבא עם ניצחון אסטרונומי 56:96 על מארחת טורניר המוקדמות, לבסקי סופיה. שחקניו של הישראלי טסו ל-3:33 ברבע השני, ולא הביטו לאחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully