וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס מונה למאמן נבחרת ישראל: "שמח על הזכות, הכבוד וההערכה"

עודכן לאחרונה: 14.9.2021 / 14:15

הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל אישרה את מינויו של המאמן בן ה-50, שעליו פורסם בוואלה! ספורט. הוא יחליף את עודד קטש, ויפתח את הקדנציה כבר בעוד חודשיים במוקדמות גביע העולם. "זה רגע מאוד רגשי עבורי"

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס. דני מרון
ההופעה ה-65 בנבחרת תהיה כבר על הקווים. גיא גודס/דני מרון

מינויו של גיא גודס למאמנה החדש של נבחרת ישראל, שעליו פורסם אתמול בוואלה! ספורט, הפך היום (שלישי) לרשמי לאחר שאושר על ידי הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל. מאמן מכבי ראשון לציון, שימשך במקביל בתפקידו, מחליף את עודד קטש ויערוך את הופעת הבכורה שלו בעוד כחודשיים, בפתיחת מוקדמות גביע העולם.

"אני שמח על המינוי, על הכבוד הגדול שניתן לי, על הזכות ועל ההערכה", אמר גודס לאחר מתן האישור. "זה רגע מאוד רגשי עבורי, כשחקן עבר של נבחרת ישראל, מהנבחרות הצעירות ביותר ועד לבוגרים. אני מודע לאתגר ולמחויבות הגדולה שמצפים לי. אעשה כל מה שניתן או צריך כדי לעזור לנבחרת להצליח. אני רוצה להודות ראשי האיגוד על האמון, ולמכבי ראשון לציון ויצחק פרי שנתנו את אישורם ללא היסוס".

מאמן נבחרת ישראל עודד קטש. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
הצעיר את הנבחרת, הצליח וזכה בכרטיס, אך עוזב באמצע הקמפיין. עודד קטש/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

גודס (50) הוא השחקן השישי בתולדות הנבחרת שמונה אחר כך למאמן הלאומי, אחרי שמעון (צ'ינגה) שלח, רלף קליין ז"ל, אליהו עמיאל ז"ל, אברהם חמו וקטש. הוא הופיע ב-64 משחקים בינלאומיים ושיחק בשתי אליפויות אירופה, ובעבר אימן את נבחרת העתודה ושימש גם כעוזר מאמן נבחרת בריטניה ביורובאסקט 2013.

הנבחרת תשחק במהלך העונה הקרובה במוקדמות המונדובאסקט, ובעוד שנה תצא לאליפות אירופה בפראג, שבה תפגוש את פינלנד, הולנד, סרביה, פולין והמארחת צ'כיה, שמאומנת בידי ננו גינזבורג. "אנחנו ניצבים בפני שנה משמעותית מאוד עם שתי משימות שונות לחלוטין וגדולות מאוד, שהתערבבו אחת עם השנייה בגלל משבר הקורונה", אמר גודס. "יש הרבה איכות בנבחרת הנוכחית, וראינו בשנים האחרונות תחת עודד שהנבחרת עברה תהליך יפה שאנחנו רוצים להמשיך אותו".

עוד בוואלה!

גיא גודס, מאמן נבחרת ישראל: לידיעה על המינוי הצפוי בוואלה! ספורט

לכתבה המלאה
מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס. לירון מולדובן
ימשיך גם במכבי ראשון לציון. גיא גודס, אתמול בבאר שבע/לירון מולדובן

קטש מסיים בהצלחה את הקדנציה שלו, אך בטעם חמצמץ. הוא הוביל את תהליך ההצערה, והצעיד את הכחולים-לבנים ליורובאסקט, אך חוזהו מסתיים לפני שהספיק להשלים את הקמפיין. לאחר שעזב את פנאתינייקוס, הוסר לכאורה המכשול לקראת השלמת המשימה ב-2022, אלא שמערכת היחסים בינו לבין חלק מראשי איגוד הכדורסל עלתה על שרטון והובילה להחלטתם להיפרד ממנו. לפני שנה וחצי, עם התפרצות המגיפה, הוצא קטש לחל"ת ובתגובה הגיש תביעה נגד האיגוד. המחלוקת נפתרה והוא המשיך בתפקידו, אבל המשקעים נותרו ולבסוף עלו לו בתפקידו.

יו"ר הוועדה המקצועית, עמוס פרישמן: "אני שמח שהוועדה המקצועית קיבלה את המלצתי. גיא מאמן ראוי, שהוכיח את עצמו בשנים האחרונות, בהן הפך משחקן נהדר למאמן מעולה, והוא יכול להמשיך ולהוביל את הנבחרת להישגים. אני רוצה להודות לעודד קטש וכל הצוות על עבודה מדהימה שעשו במשך ארבע שנים והביאו את הנבחרת ליעדים שקבענו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully