וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוהדי בית"ר ירושלים קנאים דתיים, קמסו מארה יחטוף הלם תרבות"

עודכן לאחרונה: 14.9.2021 / 13:30

בצ'כיה סיקרו בקול ענות חלושה את העזיבה של קשר סלובן ליברץ. המנהל המקצועי: "הוא עשה הכול כדי לעזוב, שיהיה לו בהצלחה"

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 0:3 על הפועל ירושלים/ספורט1

סאגת קמסו מארה-סלובן ליברץ הגיעה אמש (שני) לסיום אחרי שהמועדון הצ'כי השאיל את הקשר לבית"ר ירושלים, כשצהובים-שחורים אופציה לרכוש אותו בסוף העונה. מארה הסתכסך עם המועדון בחודשים האחרונים ושני הצדדים חיפשו נתיב פרידה שיהיה מוסכם על כולם. לבסוף המתווה מול בית"ר ירושלים התקבל.

סיקור העזיבה של מארה בתקשורת הצ'כית היה רזה למדי בהתחשב בכך שלפני שנתיים הוא נחשב לאחד הקשרים האחוריים הטובים בליגה המקומית. יחד עם זאת, ב-ISPORT כתבו: "מארה לא הפסיק לבקש לעזוב, אבל בירושלים צפוי לו הלם תרבות בהשוואה לצפון בוהמיה. אוהדי בית"ר הם קנאים דתיים ומארה הוא מוסלמי אדוק. יחד עם זאת, הבעלים של המועדון הישראלי כבר הבהיר בעבר שכל שחקן טוב רצוי שם".

קמסו מארה שחקן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
קמסו מארה שחקן בית"ר ירושלים/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

בחודשים האחרונים היחסים בין מארה לבין סלובן ליברץ עלו על שרטון. הגינאי נאלץ לוותר על המספר 23 לטובת תאו גברה סלאסי שחזר אחרי 9 שנים בוורדר ברמן ורתח - כל זאת אחרי שבמשך תקופה ארוכה ביקש לעזוב, אבל לא מצא קבוצה שתסכים לדרישות עליו. בין מעלליו היו איחור למחנה האימון, הגעה אליו בכושר ירוד ותיקול פרוע שכמעט הוביל לקטטה. לאחר מכן החליטו בליברץ שהוא לא יכול להמשיך להתאמן עם הקבוצה והוא נשלח למילואים.

המנהל הספורטיבי של סלובן ליברץ, זדנק קוקאל, אמר אמש: "קמסו עשה הכול כדי לעזוב והודיע למועדון שאחרי שלוש שנים, הוא רוצה למצוא אתגר חדש. הסכמנו עם בית"ר ירושלים על השאלה ואופציית רכישה. אנחנו רוצים להודות לקמסו על התרומה שלו ולאחל לו הצלחה בקבוצתו החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully