וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות רונאלדו: פוגבה שינה גישה, השחקנים מתביישים לאכול קינוח

עודכן לאחרונה: 13.9.2021 / 18:30

ההשפעה המיידית של רונאלדו על מנצ'סטר יונייטד היא מעבר לשערים וניצחון: לי גרנט מספר שהרגלי התזונה השתנו, פול פוגבה עשוי להאריך חוזה

מנצ'סטר יונייטד הביסה 1:4 את ניוקאסל. תקציר המשחק/ספורט 1

כריסטיאנו רונאלדו רשם הופעת בכורה מושלמת במדי מנצ'סטר יונייטד בשבת כשכבש צמד ב-1:4 על ניוקאסל, אבל מתברר שההשפעה המיידית שלו על מנצ'סטר יונייטד היא הרבה מעבר למקצועית. מאז שהוא הגיע לא מעט דובר על האווירה במועדון שהשתפרה והאמונה שהתגברה, מכירות החולצות כידוע עלו משמעותית, אבל כעת באנגליה מפרסמים שההשפעה של כריסטיאנו מורגשת גם בהרגלי התזונה של חבריו החדשים לקבוצה.

שוער מנצ'סטר יונייטד לי גרנט מספר כי בארוחה של השחקנים ביום שישי לפני המשחק אף שחקן לא אכל קינוח רק בגלל הנוכחות של רונאלדו. כידוע, רונאלדו תומך גדול בתזונה בריאה, סולד ממתוקים, ורק ביורו האחרון עורר סערה כשסירב לשבת במסיבת עיתונאים ליד בקבוק קוקה קולה.

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
הוא כל כך בריא, שהם מתביישים לאכול מתוק לידו. רונאלדו/רויטרס

גרנט סיפר: "אתן לכם דוגמה אחת להשפעה המיידית שלו על הקבוצה. ביום שישי היינו במלון, ובדרך כלל אתה מסיים ארוחה ומקבל קינוח. יש עוגת תפוחים או מוס, או שיש קצת בראוניז עם קצפת או משהו. ואני אומר לכם עכשיו - אף שחקן בקבוצה לא נגע בעוגה או במוס, אפילו לא שחקן אחד הלך לקחת לעצמו בראוני, כי כולם ישבו.

"אחד השחקנים אפילו אמר לי - 'מה יש לכריסטיאנו על הצלחת?'. אז עשינו קצת בירורים על מה הוא אוכל, וזה ללא ספק הצלחת הכי נקייה ובריאה שאפשר לדמיין. ופתאום קלטתי למה אף שחקן לא העז לאכול את הג'אנק פוד הזה שהוגש לנו!". אז מה היה לו על הצלחת? גרנט מספר: "קצת קינואה, אבוקדו וביצים מבושלות. תראו, הבחור בכושר מדהים. עכשיו יש לו את הגוף השני הכי טוב בקבוצה, אחריי, כך שכל הכבוד לו".

רונאלדו קנאי מאוד לתזונה בריאה, וסיפר בעבר שהוא גוער בבנו אם הוא מבקש לשתות קולה או לאכול מתוקים. פטריס אברה אמר פעם "אני ממליץ לכל מי שיכול ללכת לבקר את רונאלדו בבית שלו, שלא יעשה את זה, כי הבחור הוא מכונה ולא מפסיק להתאמן. פעם הלכתי אליו אחרי אימון והייתי ממש גמור, אבל על השולחן היה רק סלט, חזה עוף ומים, שום דבר אחר לשתות".

עוד בוואלה!

זקן יותר, חכם יותר, קטלני יותר: אנגליה מתוודעת לרונאלדו החדש

לכתבה המלאה
ברונו פרננדש עם פול פוגבה שחקני מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הכל נראה אחרת. פוגבה/רויטרס

מעבר לזה, ב"אתלטיק" מפרסמים שפול פוגבה, שמסיים חוזה בקיץ הבא, שוקל כעת לשנות גישה ולהאריך את החוזה שלו במנצ'סטר יונייטד בעקבות הנוכחות של רונאלדו, ש"עוררה בו השראה" והעניקה לו הרבה אנרגיות ואמונה במועדון. הרבה סימני שאלה ישנם סביב פוגבה, שכמובן מבוקש על ידי מספר קבוצות (ריאל מדריד, פ.ס.ז', יובנטוס) ויוכל לעזוב בחינם בקיץ הבא, אבל על פי הדיווח, "הגעתו של רונאלדו והניצחון בשבת היו סימנים חיוביים עבור הצרפתי, והתחושה שהישארות שלו היא ריאלית מתמיד".

פרשן "דיילי מייל" הרחיב וניתח: "רונאלדו נתן הצהרה כבר במשחק החזרה שלו עם שני שערים, ולא בזבז זמן על מנת להזכיר לאנגלים את הקלאס שלו, אבל הפורטוגלי בן ה-36 העלה את הסטנסדרטים במועדון בהרבה אזורים ותחומים: הוא יוכל להוריד הרבה לחץ מג'יידון סאנצ'ו שהגיע תמורת 73 מיליון ליש"ט, הוא יוכל לשמש כמנטור עבור מייסון גרינווד הצעיר, ובעיקר שינה את מצב הרוח ביציעים בקרב האוהדים שזעמו על הבעלים".

יש לציין שאתמול פורסם באנגליה שבבכורה של רונאלדו - המשחק של מנצ'סטר יונייטד נגד ניוקאסל - צפו 8.6 מיליון צופים - הכי הרבה אי פעם למשחק פרמיירליג באנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully