וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאתם אלחמיד בפוסט נוקב: "נשבר לי הלב, אם לא תרצו לא אשאר"

13.9.2021 / 10:39

שחקן הפועל באר שבע, שהוחלף במחצית ב-2:2 נגד חדרה, כתב לאוהדים: "חזרתי מבחירה שלי ולא כי אני עושה טובה, הקהל בא טעון בגלל שמועות שאני עושה שביתה"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חדרה 2:2/ספורט1

הפועל באר שבע אמנם הצליחה לחזור מפיגור כפול ולהציל נקודה ביתית ב-2:2 נגד הפועל חדרה, אבל ישנן תחושות לא פשוטות הבוקר (שני) בבירת הנגב. שחקן ההגנה חאתם עבד אלחמיד, שאף הוחלף במחצית על ידי רוני לוי, השתמש באינסטגרם האישי שלו כדי להעביר מסר נוקב במיוחד לאוהדי הקבוצה.

"חזרתי לבאר שבע מבחירה שלי, בגלל האהבה והיחס המיוחד שהיו בשנתיים שלי כאן לפני שעזבתי לסלטיק", כתב אלחמיד, "זה רק מראה כמה אני בן אדם שמשחק מהרגש ולא בגלל כסף גדול או חשיפה גדולה יותר. למרות שהפסדתי הרבה מאוד כסף, רציתי לחזור. לא עשו לי טובה ולא עשיתי טובה, זה היה מתוך רצון.

חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע מעל גוסטבו מרמנטיני שחקן הפועל חדרה. דני מרון
"לא אשאר אם לא תרצו". אלחמיד במסר לאוהדים/דני מרון

"אתמול משהו בלב שלי נשבר, לראות קהל שאני אוהב בא טעון בצורה בלתי רגילה נגדי מהדקה הראשונה על סמך שמועות שאני עושה שביתה ולא רוצה להיות כאן. הייתי מצפה שלא תאמינו לשטויות האלה, כי העובדות מראות אחרת לגמרי", כתב השחקן.

עוד בוואלה!

רוני לוי: "אתם משקרים במשחק שלכם. זה לא כדורגל אמיתי"

לכתבה המלאה
הפוסט של חאתם אלחמיד. אינסטגרם, צילום מסך
המסר של חאתם אלחמיד לאוהדי הפועל באר שבע/צילום מסך, אינסטגרם

בסיום הההודעה הבהיר אלחמיד: "עברתי המון דברים בחיים, קשים יותר ממשחק כדורגל, הפסד או ניצחון, ככה שאני לוקח הכל יותר בקלות בכדורגל ומבחינה מקצועית וסומך על עצמי ועל היכולות האדירות שלי, אבל רציתי להגיד הכי ברור - חזרתי לכאן בשביל האהבה שלכם נטו, ואם לא תרצו שאני אהיה כאן, אני לא אהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully