וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומאן השיב ללאפורטה: "מדבר יותר מדי, בזכותי לברצלונה יש עתיד"

מאמן ברצלונה, שבמשך חודשים שמע כי נשאר בתפקיד רק כי לא נמצא לו מחליף, טען בריאיון: "אין לנו שחקן שיכול להבקיע 35 שערים בעונה, אבל אפשר להתחרות על האליפות". הנשיא נפגע מדבריו

מסיבת העיתונאים בה ליאונל מסי נפרד מברצלונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

מערכת היחסים בין רונאלד קומאן לז'ואן לאפורטה ידעה עליות ובעיקר מורדות בשנה האחרונה. כידוע, כבר נראה היה שהמאמן ההולנדי ישלם את מחיר העונה האחרונה של ברצלונה ויפוטר, אלא שגם אילוצים כלכליים הובילו לכך שהוא שמר על משרתו ועומד על הקווים גם בפתיחת עונה זו.

רונאלד קומאן מאמן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
"בזכותי לברצלונה יש עתיד". קומאן/GettyImages, David Ramos

בתום העונה שעברה, לאפורטה הודה כי עתידו של קומאן על הפרק ולאחר מכן אישר כי יישאר מאמן הקבוצה רק לאור העובדה שלא נמצא מועמד מתאים להחלפתו ושהוא ברירת המחדל שלו, אבל רק עתה החליט ההולנדי לשבור שתיקה ולהשיב, בדרכו, לנשיא.

"מערכת היחסים שלנו השתפרה, אבל...בשבוע שעבר קרה משהו שאני חושב שלא עושים. הוא רמז שאין למאמן את מלוא הכוח בקבוצה. הוא מדבר קצת יותר מדי", אמר קומאן על נשיא ברצלונה בריאיון ל-NOS, "הוא לא נהג בחוכמה בשני מקרים שונים, אבל תיקן את מעשיו. אנחנו כעת בשיחות על הארכת חוזה. בזכותי למועדון יש עתיד ואני פתוח להישאר, אני נהנה בברצלונה".

ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה בתערוכת ברצלונה. דני מרון
ביקורת מבית. לאפורטה/דני מרון

כשנשאל קומאן על מצב המועדון, הודה: "מבחינה ספורטיבית ברצלונה תמיד הייתה במצב טוב, אבל האם ברצלונה יכולה כרגע לחזור למצב בו היא זוכה בכל שנה בליגת האלופות ובליגה? כרגע אני לא חושב שזה המצב, אבל נתחרה על האליפות אם כולם יהיו כשירים העונה. כרגע אין לנו שחקן שיבקיע 35 שערים בשנה, אבל יש לנו שחקנים צעירים, וזה לא רק פדרי שלפניו עתיד מזהיר".

לאפורטה טרם התייחס לדבריו של קומאן, אולם בתקשורת הספרדית כבר דווח כי הוא מאוכזב מאוד מהריאיון שהעניק המאמן ולא מן הנמנע כי הנושא לא יעבור לסדר היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully