וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע הרכש של ברצלונה נמשך: אמרסון חוזר, דפאי כבר הצטלם לאתר הרשמי

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 13:22

המגן הימני חוזר מבטיס, כוכב ליון כבר צילם סרטון וולקאם, ורק ההתנהלות של לאפורטה עם קומאן מעוררת כעס בהולנד: "התנהלות שחצנית"

ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה. רויטרס
קומאן עדיין בהמתנה. לאפורטה/רויטרס

ברצלונה ממשיכה במסע ההחתמות. היום (רביעי) הודיעה הקבוצה על החתמה שלישית בשלושה ימים: אמרסון נרכש בחזרה מבטיס ב-9 מיליון יורו, וחזר לקבוצה. הוא צפוי לקחת את מקומו של סרג'י רוברטו ולשמש כמגן הימני הבכיר של הקבוצה. ההחתמה של אמרסון מגיעה אחרי ההחתמות של סרחיו אגוארו ואריק גרסיה ביומיים האחרונים.

מי שצפוי להיות הרכש הבא בשבוע העמוס של הקטלאנים, הוא ממפיס דפאי. לפי הדיווחים האחרונים בספרד, כוכב ליון כבר חתם על טיוטת חוזה במדי הקבוצה ואף שלח לקבוצה סרטון הכרזה על הצטרפות למועדון, שיפורסם באתר הרשמי אחרי ההודעה הרשמית.

אמרסון מוצג כשחקן ברצלונה. מתוך האתר הרשמי של ברצלונה, צילום מסך
חוזר לבארסה. אמרסון/צילום מסך, מתוך האתר הרשמי של ברצלונה

אבל במקביל להחתמות, שאלת המאמן ממשיכה להטריד: האם רונאלד קומאן יישאר בתפקיד או לא? לפי הדיווחים האחרונים בקטאלוניה, "כל הסימנים מראים שקומאן ימשיך", אבל ההתנהלות של הנשיא החדש-ישן ז'ואן לאפורטה סביב המאמן ההולנדי מעוררת מחלוקת.

לאפורטה הודה בשבוע שעבר שקומאן הוא ברירת המחדל שלו, ושאם הוא ימשיך כמאמן, זה יהיה רק משום שלא נמצא מועמד מתאים אחר. אמש הצהיר לאפורטה ש"קומאן ואני נמצאים בקשר רציף, אנחנו משוחחים ונגיע להחלטה בהקדם. נודיע בהקדם מה התוכניות שלנו".

אבל בספרד מדווחים על עוד ועוד תנאים שמציב הנשיא למאמן ההולנדי, אותו בחר הנשיא הקודם ברתומאו. כך, למשל, לפי אחד הדיווחים, לאפורטה שוקל להשאיר את קומאן במועדון רק משום שהוא חתום על חוזה, אבל להזיז אותו לתפקיד אחר. בעונת 1996/97 עשתה ברצלונה מהלך דומה עם בובי רובסון, שהוזז מעמדת המאמן אחרי עונה לא מוצלחת וקיבל תפקיד איזוטרי בצוות המקצועי רק כדי שחוזהו יסתיים.

עוד בוואלה!

סרחיו אגוארו חתם לשנתיים בברצלונה: "הקבוצה הטובה בעולם"

לכתבה המלאה
רונאלד קומאן מאמן ברצלונה. רויטרס
בהולנד מגוננים עליו. קומאן/רויטרס

בנוסף, לפי "מונדו דפורטיבו" לאפורטה דרש מקומאן להתחייב לכדורגל התקפי יותר, אחרי שבעונה שעברה לא היה מרוצה מכך שהקבוצה שיחקה בסגנון דפנסיבי לעיתים. "לאפורטה מדמיין כדורגל התקפי, דינמי ושמח, והוא הבהיר לקומאן שהוא צריך לכבד זאת", ציינו.

בהולנד ממשיכים לבקר את ההתנהלות של ברצלונה עם קומאן. אמש התייחס לנושא רונאלד דה בור, מאמן הנבחרת ומי שלבש בעבר את המדים של בארסה.

"אני לא מצליח להבין מה קורה שם. לאפורטה איש טוב, אבל הוא מתנהג בצורה משונה. לומר למאמן לחכות 15 ימים להחלטה זה לא מקצועני. זו התנהלות שחצנית, וזה לא מגיע לקומאן. הוא נמצא בסיטואציה מוזרה מאוד, ואני מקווה שהיא תיפתר. אני מקווה שהוא ימשיך בברצלונה ויוכיח את עצמו, כי מגיע לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully