וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושת פספוס בחדרה אחרי ה-2:2 בבאר שבע, קשיים בהחזרת פלומן

עודכן לאחרונה: 13.9.2021 / 8:59

במועדון מרוצים מהנקודה בטרנר, אך דנינו הודה: "כל קבוצה שמובילה 0:2 בדקה ה-15 מצפה לנצח". החזרת הצרפתי מתעכבת בשל הצורך להשתחרר מזיקרי

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חדרה 2:2/ספורט1

רגשות מעורבים בהפועל חדרה בבוקר שאחרי ה-2:2 בטרנר נגד הפועל באר שבע. מצד אחד הוליכה הקבוצה 0:2 בשלב מאוד מוקדם, תוך הצגת יכולת התקפית נהדרת ושערים של שובל גוזלן ואביאל בן חמו, אך מצד שני ספגה במחצית השנייה שני שערים שנבעו מנאיביות, וכך השאירה הקבוצה שתי נקודות יקרות על הדשא בבירת הנגב.

ג'ונתן סיסה שחקן הפועל חדרה. דני מרון
משחק בטוח במרכז ההגנה. סיסה/דני מרון

בשורה התחתונה, חדרה סיימה עם שתי תוצאות תיקו מול מכבי חיפה והפועל באר שבע, מה שבהחלט מצביע על החוזק של קבוצתו של המאמן מנחם קורצקי. התרומה הגדולה של הזרים בולטת במיוחד ולמילים חמות זכו הבלם ג'ונתן סיסה שהציג משחק בטוח מאוד במרכז ההגנה, גוסטבו מרמנטיני בחלק הקדמי ובעיקר הקשר מוחמד אוסמן שהציג יכולת נפלאה. גם המגן השמאלי ריביליו מרקוב מציג לפרקים יכולת טובה, אם כי נראה שחסר לו כושר גופני.

בחדרה ינסו להכשיר בשבוע הקרוב את מקסים פלקושצ'נקו, שלא מצליח להתאושש לחלוטין מפציעה בגיד המפשעה. הקשר, שאמור להיות אחד השחקנים המרכזיים בקבוצה, עדיין לא שיחק העונה ואין ספק שחזרתו לסגל, יחד עם החלמתו הקרובה של עומר פדידה, ישדרגו עוד יותר את הקישור של חדרה.

עוד בוואלה!

רוני לוי זעם בהפסקה: "אתם משקרים במשחק שלכם. זה לא כדורגל אמיתי"

לכתבה המלאה
אנז' פרדי פלומן שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
קשיים במו"מ להחזרתו. פרדי פלומן/שלומי גבאי

במועדון ינסו להשלים ביממה הקרובה את צירופו של הקשר פרדי פלומן, שהפך לשחקן חופשי לאחר שסיים את דרכו בסמסונספור הטורקית. בשלב זה מתקשים בחדרה להוציא את העסקה לפועל, בעיקר בשל העובדה שרועי זיקרי, שאמור לעזוב, עדין לא מצא קבוצה.

"יש הרבה דברים טובים לקחת מהמשחק הזה", אמר הבלם עומר דנינו בסיום המשחק. "מן הסתם כל קבוצה שמובילה 0:2 בדקה ה-15 מצפה לנצח, בטח מול באר שבע בטרנר. יש הרגשה של פספוס, אבל מצד שני זו נקודה חשובה שניקח אותה ונמשיך קדימה".

שחקן הפועל חדרה, עומר דנינו. שלומי גבאי
תחושת פספוס. דנינו/שלומי גבאי

על כך שהקבוצה סיימה שני משחקים קשים עם שתי נקודות יקרות, הוסיף: "אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו. אם לא היינו מאמינים בעצמנו, לא היינו צריכים להיות במקצוע הזה. אנחנו באים כל משחק במטרה לנצח, גם אם זו מכבי חיפה וגם כאן בבאר שבע, לא משנה איפה. אנחנו רוצים להמשיך להתקדם, גם מבחינת היכולת וגם שיגיעו הניצחונות".

לסיום, דנינו התייחס למשחק הבא נגד הפועל ירושלים: "לכל משחק יש הכנה בפני עצמו. יש לנו צוות בראשות מנחם ונתכונן כמו שצריך למשחק הזה. נגיע מוכנים למשחק הקרוב במטרה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully