וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ליברפול "מזועזעים" מהפציעה של אליוט, נוויל: "לא בטוח שזה אדום"

הקשר הצעיר של ליברפול שבר בצורה קשה את רגלו ב-0:3 על לידס, חבריו לקבוצה תפסו את ראשם, אפילו כוכב מנצ'סטר יונייטד הביע תמיכה, הפרשן אמר את שלו

תקציר: לידס - ליברפול 3:0/ספורט1

ליברפול גברה היום (ראשון) 0:3 מרשים על לידס והצליחה להיצמד למנצ'סטר יונייטד וצ'לסי בפסגת הפרמיירליג, אבל שחקניה יזכרו מהמשחק בעיקר את הפציעה של הארווי אליוט הצעיר, שנפגע בצורה קשה אחרי תיקול של חזק של פסקל סטרויק מלידס.

שחקן ליברפול הארווי אליוט נפצע בצורה קשה. רויטרס
הזעיק את הצוות הרפואי. סלאח/רויטרס

אחרי התיקול השחקן בן ה-18 נפל על הדשא, ומוחמד סלאח שהיה לצדו הבחין מיד בפגיעה הקשה ברגל של חברו לקבוצה והזעיק את אנשי הצוות הרפואי של ליברפול, שנכנסו בריצה לדשא, עוד לפני שהשופט בכלל הבחין בדבר.

עוד בוואלה!

מנצ'סטר יונייטד בטירוף רונאלדו, סולשיאר: "היו הרבה ציפיות, ועמדנו בכולן"

לכתבה המלאה
שחקן ליברפול הארווי אליוט נפצע בצורה קשה. רויטרס
התקשו לראות את זה. שחקני ליברפול/רויטרס
שחקן ליברפול הארווי אליוט נפצע בצורה קשה. רויטרס
קלופ: "אנחנו מחכים לו". אליוט/רויטרס
שחקן ליברפול הארווי אליוט נפצע בצורה קשה. רויטרס
"כף הרגל לא הייתה במקום הנכון"/רויטרס

אליוט עבר טיפול ארוך על הדשא, בטרם פונה על אלונקה, ואפשר היה להבחין בפנים המודאגות של שחקני ליברפול, שתפסו את ראשם והתקשו להתאושש מהתמונות הקשות והרגל השבורה של חברם הצעיר. אפילו מרכוס רשפורד, שחקן היריבה הגדולה מנצ'סטר יונייטד, צייץ בטוויטר: "הוו בנאדם, נשים את היריבות בצד, זה נראה רע, אף אחד לא רוצה לראות את זה, המחשבות שלנו איתך הארווי".

קשר ליברפול הארווי אליוט במסר מרגיע אחרי הפציעה הקשה. אינסטגרם, אתר רשמי
ניסה להרגיע. אליוט/אתר רשמי, אינסטגרם

ביילסה מתנצל: "בטוח שזה לא היה בכוונה"

קשה לדעת מהי חומרת הפציעה, אבל כבר עתה ברור שהוא ייעדר חודשים ארוכים, כאשר השאלה היא אם מדובר בהיעדרות של 6-4 חודשים או אפילו 9-7 חודשים. עם זאת, עוד במהלך המשחק אליוט שלח מסר "מרגיע" לאוהדי ליברפול והודה על התמיכה. "תודה על ההודעות חברים! החלה הדרך לשיקום", כתב אליוט באינסטגרם.

אגב, פרשן "סקיי" גארי נוויל טען שההחלטה להוציא כרטיס אדום לסטרויק אינה נכונה, על אף הפציעה הקשה. "הדבר הכי חשוב כרגע זה הילד, אבל אני לא בטוח שזה אדום", אמר נוויל, "האדום הוא כתוצטאה מהפציעה, לא מחומרת התיקול. זה נראה רע... השחקנים ראו את זה והיו מזועזעים. יורגן קלופ זעם". גם גארי ליניקר צייץ: "מקווה שזה לא חמור כמו שזה נראה. בהתחלה זה לא נראה כמו תיקול קשה מדי או כרטיס אדום, אבל בלי הילוכים חוזרים קשה לדעת. פשוט תאונה קשה".

יורגן קלופ אמר בסיום: "זה נראה רע מאוד, הוא בבית חולים, ונחכה לראות. היה לו משחק מנהדר, ועכשיו הוא בחוץ, כל כך צעיר, והוא יחזור. נשחק בלעדיו, ונחכה לו, כי ברור שהוא שחקן נהדר. ראיתי את התגובות, ראיתי שכף הרגל שלו לא במקום הנכון, בגלל זה היה כל כך קשה". קלופ היה על סף דמעות, ואמר: "אני לא בטוח שעכשיו זה הרגע הנכון לדבר על זה".

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully