וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמידט על החלפת ערן זהבי: "בלתי אפשרי שכולם ישחקו 90 דקות"

החלוץ לא מצא את הרשת נגד אלקמאר וירד אחרי 55 דקות, אך מאמן פ.ס.וו הסביר כי אין קשר ליכולת שהציג: "שחקנים לא בקצב הרגיל שלהם אחרי משחקי נבחרות"

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן ניצחה 0:3 את אלקמאר/ספורט 1

פ.ס.וו איינדהובן שמרה על מאזן מושלם בזכות 0:3 על אלקמאר במשחק חוץ, אבל לערן זהבי וחבריו להתקפה זהו לא היה מפגש שהם יזכרו לטובה. זהבי, כמו גם מדואקה, הוחלף כבר אחרי 55 דקות, וגם קודי גאקפו הוחלף בדקה ה-62, ביתרון 0:1 בלבד. לזכותו של המאמן רוג'ר שמידט, שניים מהמחליפים כבשו לקראת הסיום וקבוצתו שמרה על הפסגה, כשלזכותה יתרון של שתי נקודות על אייאקס.

למרות הניצחון המוחץ, פ.ס.וו הציגה את אחד ממשחקיה הפחות טובים העונה ועל כן בתקשורת ההולנדית שיבחו את שמידט על השינויים שביצע. "מלך החילופים", כינו אותו בריאיון הטלוויזיוני ב-ESPN והוא השיב: "זו שאלה?" עם חיוך גדול על פניו.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. ANP Sport, GettyImages
חילוף מתוכנן. ערן זהבי/GettyImages, ANP Sport

זהבי אמנם הוחלף כבר בפתיחת המחצית השנייה, אבל אחרי משחק נוסף בו לא מצא את הרשת והתקשה להשפיע, נטען כי הוא לעתים מנסה להבקיע בכל מחיר - גם על חשבון מסירה לאחד מחבריו. שמידט נשאל על היכולת של שחקני ההתקפה וטען כי החילופים היו מתוכננים מראש: "אחרי משחקי נבחרות, אי אפשר לדעת לגמרי באיזה מצב נמצאים השחקנים ועד כמה כשירים. הם חזרו בזמן והתאמנו איתנו, אבל עדיין לא היו בקצב הרגיל שלהם. כמובן שכולם רוצים לשחק 90 דקות, אבל זה פשוט בלתי אפשרי".

גם קפטן פ.ס.וו, מרקו ואן חינקל, הודה שהשחקנים מצפים מעצמם ליותר: "השער שלנו במחצית הראשונה הגיע משום מקום ובעקבותיו הרגשנו יותר מדי בנוח. אחרי ה-0:2 המשחק נגמר, אבל זה לא היה פשוט ועבדנו קשה בשביל זה".

עוד בוואלה!

ליגיונרים: יונתן כהן כבש שער בכורה במדי פיזה, עבדה ובריבו בישלו

לכתבה המלאה
ערן זהבי ושחקני פ.ס.וו איינדהובן. ED VAN DE POL, GettyImages
ערן זהבי ושחקני פ.ס.וו חוגגים/GettyImages, ED VAN DE POL

ביום חמישי תארח פ.ס.וו איינדהובן את ריאל סוסיאדד במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית ועל סמך החילופים של שמידט, זהבי צפוי לשחק גם מול הספרדים. שלושה ימים אחר כך, ביום ראשון הבא, פ.ס.וו תארח את פיינורד למשחק מרתק מול המדורגת רביעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully