וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: יונתן כהן עם שער בכורה במדי פיזה

כהן נכנס בדקה ה-79 ואחרי שש דקות קבע 1:4 לפיזה בחוץ מול טרנאנה. עבדה הכין את השני ב-0:3 של סלטיק על רוס קאונטי, בריבו בישל בהפסד וולפסברגר, ניצחונות לסולומון, נאתכו וקינדה

תקציר ניצחונה של אנדרלכט 2:7 על מכלן בליגה הבלגית/ספורט1

יונתן כהן כבש הערב (שבת) את שער הבכורה שלו במדי פיזה בליגה השנייה באיטליה. שחקן הכנף שנרכש ממכבי תל אביב נכנס כמחליף בדקה ה-79, ואחרי שש דקות קבע 1:4 לזכות קבוצתו במשחק החוץ מול טרנאנה, עם בעיטה מהאוויר בשמאל אחרי הכנה של לורנצו לוקה. פיזה נותרה מושלמת אחרי שלושה מחזורים בסרייה B והשער של טרנאנה הערב היה הראשון שספגה העונה.

ליאל עבדה בישל את השער השני בניצחונה של סלטיק 0:3 על רוס קאונטי במחזור החמישי בליגה הסקוטית. בעוד ניר ביטון לא נכלל בסגל, שחקן הכנף הצעיר פתח בהרכב ובדקה ה-70 הרים מימין וסידר שער לאלביאן אייטי שהוצב בחוד. שש דקות לפני כן, הבלם האמריקאי קמרון קרטר ויקרס כבש לירוקים, ובדקה ה-85 אייטי השלים צמד.

יונתן כהן במדי פיזה. מתוך האתר הרשמי של פיזה, אתר רשמי
יש גול ראשון. יונתן כהן/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של פיזה

* גדי קינדה פתח בהרכב קנזס סיטי והשלים 90 דקות בניצחון 0:2 על שיקגו פייר. הקשר חזר רק יומיים קודם לכן לארצות הברית מפגרת הנבחרות, אבל לא קיבל מנוחה וסייע לקבוצתו לעות למקום השני בקונפרנס המערבי של ה-MLS, עם 43 נקודות ב-24 מחזורים.

* תאי בריבו בישל את השער המצמק של וולפסברגר בהפסד הביתי 3:1 להארטברג. החלוץ הכין לעמאר דדיץ' בדקה ה-51 והשלים 90 דקות, בעוד אליאל פרץ הוחלף במחצית. וולפסברגר עם שמונה נקודות אחרי שבעה מחזורים באוסטריה.

* ג'וזף גנדה שיחק מחצית כמחליף ב-1:2 המפתיע של אדמירה בווינה מול ראפיד. עילאי אלמקייס הפצוע נעדר מהסגל של אנדי הרצוג, שחגג ניצחון שני העונה בליגה האוסטרית בזכות מהפך במחצית השנייה.

* ביברס נאתכו, שפתח בשלושת משחקיה של נבחרת ישראל, קיבל מעט מנוחה בפרטיזן בלגרד ושיחק 29 דקות כמחליף ב-1:3 בחוץ על רדניצ'קי קרגוייבץ. שלושת השערים נכבשו לפני כניסתו ופרטיזן מושלמת בפסגת הליגה הסרבית אחרי שבעה מחזורים.

* מנור סולומון שיחק 28 דקות כמחליף ב-0:2 של שחטאר דונייצק על דניפרו -1. סגנית אלופת אוקראינה במקום השני אחרי שבעה מחזורים ומפגרת בשלוש נקודות אחרי דינמו קייב.

* מאוויס צ'יבוטה שיחק 14 דקות בניצחונה של לודוגורץ 0:2 על צ'רנו מורה. אלופת בולגריה מושלמת אחרי חמישה משחקים.

* דיא סבע (90 דקות) ועבדאללה חליחל (26) לא הצליחו למנוע מאל נאסר הפסד שני העונה בליגה של איחוד האמירויות אחרי שלושה מחזורים בלבד, הפעם 2:1 לאל ג'זירה.

* יהב גורפינקל נותר על הספסל ב-1:1 שחילצה נורשפינג בדקה ה-95 מול האלופה מאלמו במחזור ה-18 בליגה השבדית. נורשפינג במקום השישי, מאלמו נותרה שנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully