וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבאס על עזיבת מסי: "לבארסה יש רגשי נחיתות מול פלורנטינו פרס"

נשיא הליגה הספרדית ממשיך להאשים: "פרס לקח את ברצלונה כבת ערובה. אלמלא הוא, היא הייתה יכולה למנוע את עזיבת מסי בקלות"

מסיבת העיתונאים בה ליאונל מסי נפרד מברצלונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

חאבייר טבאס, נשיא הליגה הספרדית, ממשיך במאבק מול נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס ונשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה על על רקע סירובם להסכם עם ראשי ה-CVS על זכויות השידור של הליגה.

לטענתו של טבאס, ליאו מסי לא באמת עזב את ברצלונה בגלל הקשיים הכלכליים של המועדון כפי שטענו בקבוצה, אלא מסיבות מסתוריות אחרות.

"אני יודע בוודאות שכסף לא היה העניין. ברצלונה הייתה יכולה למנוע בקלות את העזיבה של מסי", אמר טבאס בריאיון ל"ספורט" הקטלאני. "מבחינה אישית, העזיבה של מסי כאבה לי יותר מכל דבר אחר, כי אני חושב שהוא השחקן הטוב בהיסטוריה. לא הגיע לו לעזוב ככה, לא הגיע לו היחס הזה מברצלונה. אם כבר לעזוב, זה היה צריך לקרות בצורה אחרת".

נשיא ברצלונה, ז'ואן לאפורטה. רויטרס
שוב סופג אש. לאפורטה/רויטרס

טבאס ממשיך לטעון שהאחראי לכך שבארסה הסכימה לחוזה עם ה-CVC ולפתע חזרה בה הוא פלורנטינו פרס, למרות שנשיא ריאל מכחיש.

"פרס לקח את ברצלונה כבת ערובה. משום מה, לבארסה יש תסביך נחיתות לא מוסבר מולו. כבר הגעתי להסכמות עם בארסה בכל הקשור ל-CVC, אבל אז ריאל סירבה, והשאר היסטוריה. עד היום לא ברור לי למה הם מושפעים ממנו כל כך".

טבאס טוען שהמצב הכלכלי של ברצלונה פחות קשה משחושבים. "ייתכן שהתקדים של 2003 (אז לאפורטה תבע את קודמו בכס הנשיאות ז'ואן גאספר) יחזור על עצמו", אומר נשיא לה ליגה. "אולי הפעם לאפורטה ייקח את ברתומאו לבית משפט. ההפסדים של ברצלונה בזמן הקורונה הגיעו ל-200 מיליון יורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully