וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הכריזה מלחמה על נשיא לה ליגה: נגיש תלונה פלילית

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 14:51

אחרי המחאה של ברצלונה, הבלאנקוס הודיעו שיגישו תביעה נגד חאבייר טבאס וראשי CVC בעקבות ההסכם שחתמו על זכויות השידור של הליגה הספרדית

תקציר: ריאל מדריד - מילאן 0:0/ספורט1

ריאל מדריד מחריפה את המאבק בראשי הליגה הספרדית. היום (שלישי) הודיעה הקבוצה ש"אחרי פגישת ההנהלה הכריעו חברי ההנהלה פה אחד להגיש תלונה נגד נשיא לה ליגה חאבייר טבאס ונגד חאבייר דה חיימה גויחארו מקרן CVC" בעקבות ההסכם שנחתם בין הצדדים, שעל פי טענת ריאל מדריד הוא אינו חוקי ופוגע בקבוצה.

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
הקרב מתחמם. פרס/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

כזכור, בשבוע שעבר הודיעה לה ליגה כי קרן ההשקעות CVC רכשה 10 אחוזים מהליגה הספרדית תמורת 2.7 מיליארד אירו. מדובר היה בהסכם שאמור להיות חיובי עבור הקבוצות, מאחר שהקרן התחייבה להזרים מיד את הסכום הזה לקבוצות, שצברו חובות עצומים לאורך השנים האחרונות, במיוחד בתקופת הקורונה. מבחינת ריאל מדריד וברצלונה, הבעיה היא ש-CVC תקבל במסגרת ההסכם כ-10% מהסכמי זכויות השידור של הליגה ב-50 השנים הקרובות.

בריאל טוענים שההסכם נחתם בלי האישור שלהם ובניגוד לדעתם, ולכן אינו חוקי. ריאל הודיעה שתנקוט בצעדים משפטיים וכן תגיש תלונה פלילית נגד הנשיא של הליגה הספרדית. כזכור, גם נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה יצא נגד ההסכם של לה ליגה, ואמר שהוא "לא מתכוון למשכן את הקבוצה ל-50 שנה". טבאס טען שההסכם מציל את הקבוצות ויאפשר לברצלונה לקבל הלוואה מהבנק כדי לפתור את בעיית החובות שלה, בעוד לאפורטה טען ש"למיטב הבנתי, 10 אחוז שווים הרבה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully