וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס מנסה לשכוח מרונאלדו: "זאת תהיה הקבוצה של דיבאלה"

הביאנקונרי רושמים שפל היסטורי בפתיחת העונה, אלגרי עצבני אחרי עימות עם ספאלטי, קייליני בקריאת השכמה: "חייבים להמשיך הלאה"

מנצ'סטר יונייטד הביסה 1:4 את ניוקאסל. תקציר המשחק/ספורט 1

פתיחת העונה האיומה של יובנטוס נמשכת. הגברת הזקנה רשמה אמש (שבת) הפסד 2:1 לנאפולי ונותרה ללא ניצחון בשלושה מחזורים בסרייה A. מדובר בפעם השנייה בלבד בתולדותיה שיובה פותחת עונה עם שלושה מחזורים ללא ניצחון, והעצבים ניכרים היטב על הקבוצה.

אחרי השער של קאלידו קוליבאלי בדקה ה-85 שהתברר כשער ניצחון, נראה הקפטן ג'ורג'ו קייליני בשיחה קולנית עם המאמן מסימיליאנו אלגרי, שהיה נסער. "אמרתי לו שיש לנו המון עבודה. שהקבוצה שלו השתנתה, שזו לא אותה קבוצה שזכה איתה בהמון אליפויות. אין ספק שאנחנו גועסים, אבל צריך להתמודד עם זה", הסביר קייליני את הסצנה החריגה.

אלגרי נראה כאמור עצבני במיוחד, וירד מכר הדשא תוך התעלמות מופגנת ממאמן נאפולי לוצ'יאנו ספאלטי שניגש ללחוץ את ידו. לטענתו של אלגרי, ספאלטי התלונן לשופטים יתר על המידה. "ניגשתי לברך אותו אחרי המשחק והוא פשוט המשיך ללכת והתעלם ממני", אמר ספאלטי בסיום, והוסיף עם קריצה: "מאז ומעולם אני מפסיד ליובה. פעם אחת אני מנצח והוא מחליט לתת לי הרצאות? לעזאזל".

קפטן יובנטוס ג'ורג'ו קייליני. רויטרס
גם קייליני כבר יודע: זאת לא יובנטוס שהכרתם/רויטרס

כך או כך, יובנטוס מנסה לשכוח מכריסטיאנו רונאלדו (שפורח ביונייטד) ולשנות את סגנון המשחק שלה בהתאם, אחרי שנים בהן נשענה על היכולות שלו ועבדה בשבילו בהתקפה. "הימים של רונאלדו ביובנטוס נגמרו, וחייבים להפנים את זה", אמר קייליני. "אנחנו צריכים לשנות את סגנון המשחק שלנו, כי כשיש לך כוכב בסדר גודל כזה, אתה חייב לשחק בשבילו. אנחנו מודים לו על כל מה שנתן למועדון, אבל חייבים להמשיך הלאה. מעתה והלאה, זאת תהיה יובנטוס של אלגרי ושל דיבאלה".

לדבריו של קייליני, דיבאלה "כבש פחות בשנים האחרונות בגלל הנוכחות של רונאלדו, המספרים שלו היו פחות מרשימים, אבל הוא שחקן מפתל, וכולנו יודעים מה הוא שווה".

במקביל נמשכים גם המגעים להארכת חוזהו של דיבאלה ביובנטוס. סגן הנשיא פאבל נדבד אמר אמש: "אנחנו משוכנעים שפאולו יאריך חוזה בקרוב. השיחות מתקדמות ואנחנו מקווים להשלים את כל הפרטים האחרונים בקרוב. אנחנו אופטימיים".

  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully