וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומלו לוקאקו ממשיך להפציץ: "מגיל 11 חלמתי לכבוש במגרש הזה"

10 שנים אחרי שהצטרף לצ'לסי בפעם הראשונה, הבלגי כבש שערי בכורה (נגד אסטון וילה) בסטמפורד ברידג'. טוכל: "ערב מושלם עבורו"

תקציר: צ'לסי - אסטון וילה 0:3/ספורט 1

איך נראו 9 הימים האחרונים של רומלו לוקאקו? צמד ב-2:5 של בלגיה על אסטוניה, שער ובישול ב-0:3 על צ'כיה ומנוחה נגד בלארוס בגלל כרטיסים צהובים. חזרה לפעילות אמש (שבת) במדי צ'לסי נגד אסטון וילה וצמד שהעלה את מאזנו לשלושה שערים בשלושה משחקים. אבל איזה צמד זה היה.

צ'לסי החתימה את לוקאקו בפעם הראשונה בקיץ 2011 ומי האמין שרק 10 שנים לאחר מכן הוא יכבוש לראשונה בסטמפורד ברידג'? אתמול הבלגי עשה את זה. לא פעם אחת, אלא פעמיים, כשהבלוז ניצחו את וילה 0:3 בקלילות רבה.

שחקן צ'לסי רומלו לוקאקו. רויטרס
שחקן צ'לסי רומלו לוקאקו/רויטרס

"חלמתי לכבוש כאן מאז שהייתי בן 11", אמר לוקאקו אחרי ההתמודדות אמש, "עבדתי קשה מאוד בשביל הרגע הזה. אני מאוד שמח שניצחנו וגם מהדרך - מהרגע הראשון הראינו כמה אנחנו רוצים את זה".

"עברתי עליות ומורדות בתחילת הקריירה, אבל בשלוש השנים האחרונות יש לי המשכיות", המשיך הבלגי, "אנחנו יודעים שהעונה הקרובה תהיה מאוד תחרותית והרבה קבוצות ייאבקו על האליפות. המאמן ממריץ וממלא אותנו מוטיבציה בכל יום והקבוצה מאוד רעבה".

המאמן תומאס טוכל אמר: "רומלו מלא ביטחון והוא יודע בדיוק מה הוא רוצה לעשות. הוא מאוד בטוח בעצמו ובהחלטות שלו מול השער. הוא מאוד אוהב אתגרים והוא היה אחד המפתחות לניצחון הערב. זה היה משחק מושלם עבורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully