וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן חזר עם שער, מוריניו ניצח בתוספת הזמן במשחקו ה-1,000 כמאמן

השבדי שב מפציעה בסטייל ב-0:2 של הרוסונרי על לאציו, מאמן רומא השתולל משמחה אחרי 1:2 דרמטי על ססואולו וקבוצתו בפסגה. רק 2:2 לאינטר מול סמפדוריה

תקציר: איטליה - ליטא 0:5/ספורט1

המחזור השלישי בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) וכבר במשחק המוקדם נרשמה מעידה של אינטר, האלופה שסיימה ב-2:2 בחוץ נגד סמפדוריה ואיבדה נקודות ראשונות. בהמשך תארח מילאן את לאציו למפגש המרכזי של היום ורומא תחתום את המחזור במשחק ביתי מסקרן נגד ססואולו.

לאוטרו מרטינס, חלוץ אינטר. Marco BERTORELLO, GettyImages
מעידה ראשונה העונה. לאוטרו מרטינס/GettyImages, Marco BERTORELLO

סמפדוריה - אינטר 2:2

אינטר החלה את העונה עם שני ניצחונות מרשימים, 0:4 על גנואה ו-1:3 על ורונה, וכך הצליחה להשכיח לרגע את העובדה כי נפרדה הקיץ ממאמנה אנטוניו קונטה ומכוכביה רומלו לוקאקו ואשרף חכימי, אבל היום האלופה מעדה לראשונה. בחזרה הגנרלית לקראת המשחק נגד ריאל מדריד בעוד שלושה ימים בליגת האלופות, סיימה אינטר ב-2:2 בחוץ נגד סמפדוריה - שלא הצליחה להבקיע בשני מחזורי הפתיחה.

המאמן סימונה אינזאגי פתח בחלק הקדמי עם איבן פרישיץ', הקאן צ'לאנוילו, לאוטרו מרטינס, אדין דז'קו וגם פדריקו דימארקו, המגן שמשחק בכנף שמאל והיה הראשון להבקיע אחרי 18 דקות. המארחת חזרה למשחק וחגגה את שערה הראשון העונה בדקה ה-33, כאשר כדור שבעט הבלם מאיה יושידה שינה כיוון וחדר לשערו של סמיר הנדנוביץ', אבל דקה לפני ההפסקה לאוטרו מרטינס השיב את הנראזורי ליתרון 1:2. המילה האחרונה הייתה של תומאסו אאוג'לו, שמיד עם פתיחת המחצית השנייה, בדקה ה-47, בבעיטה מהאוויר קבע 2:2 בסיום. נקודה שנייה העונה לסמפדוריה, אינטר כבר לא מושלמת אחרי שלושה מחזורים.

עוד בוואלה!

פדרו: "רומא ניפתה אותי מהסגל בלי לדבר איתי, אז חתמתי בלאציו"

לכתבה המלאה
זלאטן איברהימוביץ' שחקן מילאן חוגג שער. Jonathan Moscrop, GettyImages
חזר וכבש תוך שבע דקות. איברהימוביץ'/GettyImages, Jonathan Moscrop

מילאן - לאציו 0:2

הרוסונרי שמרו על מאזן מושלם במפגש בין שתי קבוצות שעמדו על 100% הצלחה עד כה, ויגיעו במצב רוח מצוין למשחקם הראשון בליגת האלופות אחרי שמונה שנים, נגד ליברפול ביום רביעי הקרוב. אנטה רביץ' בישל את שני השערים במשחק, כאשר את הראשון כבש רפאל לאאו בדקה ה-45. מילאן קיבלה פנדל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ופרנק קסייה החמיץ הזדמנות להכפיל, אבל בדקה ה-60 זלאטן איברהימוביץ' עלה מהספסל להופעתו הראשונה מאז חודש מאי - וגנב את ההצגה. תוך שבע דקות, השבדי הענק, שהחמיץ את היורו האחרון בעקבות פציעה ולא שיחק בשני המחזורים הראשונים מסיבה זו, הבקיע את השער השני של הרוסונרי וקבע את התוצאה שנשמרה עד הסיום.

רומא - ססואולו 1:2

ז'וזה מוריניו ציין את משחקו ה-1,000 כמאמן עם ניצחון דרמטי שהשאיר את רומא בפסגה לפני מילאן ונאפולי המושלמות אף הן. סטפן אל שעראווי נכנס כמחליף והכריע בתוספת הזמן מול יריבה שמעולם לא ניצחה באולימפיקו. שער של דומניקו ברארדי האורח נפסל בדקה ה-27, טמי אברהם פספס הזדמנות בצד השני ואז הגיע בריאן כריסטנטה שהעלה את הג'אלורוסי ליתרון בדקה ה-37 אחרי כדור חופשי של לורנצו פלגריני. ססואולו לחצה בפתיחת המחצית השנייה והשיגה את השוויון מרגלי פיליפ ג'וריצ'יץ' בדקה ה-57, כשבחלוף שתי דקות אברהם נעצר בקורה, אבל בתוספת הזמן אלדור שומורודוב הכין לאל שעראווי שסובב לקורה ופנימה, ומוריניו השתולל משמחה בחגיגת הניצחון ה-638 בקריירה (לצד 205 תוצאות תיקו ו-157 הפסדים).

ז'וזה מוריניו מאמן רומא. רויטרס
ככה חוגגים ציון דרך מרשים. ז'וזה מוריניו/רויטרס

משחקים נוספים

קליארי - גנואה 3:2
לקליארי: ז'ואאו פדרו (16 בפנדל), לוקה צ'פיטלי (56). לגנואה: מתיאה דסטרו (59), מוחמד פארס (69 ו-78)

ספציה - אודינזה 1:0
לאודינזה: לזאר סמארדזיץ' (89)

טורינו - סלרניטנה 0:4
לטורינו: אנטוניו סנאבריה (45), ברמר (65), תומאסו פובגה (87), סשה לוקיץ' (90+1)

תוצאות השבת:

אמפולי - ונציה 2:1
נאפולי - יובנטוס 1:2
אטאלנטה - פיורנטינה 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully