וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו: "רומא ניפתה אותי מהסגל בלי לדבר איתי, אז חתמתי בלאציו"

עודכן לאחרונה: 10.9.2021 / 20:19

אחרי שחצה את הכביש במעבר שנוי במחלוקת, הספרדי ביקר את האקסית: "אמרו לי שאני צריך לעזוב, רומא שייכת לעבר. להתאחד עם סארי זו הזדמנות נהדרת, שמח להיות כאן"

תקציר: איטליה - ליטא 0:5/ספורט1

בקיץ בו כריסטיאנו רונאלדו, ליאונל מסי, סרחיו ראמוס ועוד שחקנים בכירים רבים החליפו קבוצות, המעבר של פדרו רודריגס אינו נחשב לגדול ביותר של חלון ההעברות. עם זאת, חציית הכביש של הספרדי מרומא אל היריבה המרה לאציו הינו ללא ספק המעבר הכי שנוי במחלוקת של הקיץ.

שחקן הכנף בן ה-34, לשעבר בברצלונה וצ'לסי, הגיע בקיץ שעבר לארץ המגף כשעבר מצ'לסי לרומא. בעונה הראשונה שלו במדי הג'יאלורוסי, אלוף העולם מ-2010 עם נבחרת ספרד התקשה לבוא לידי ביטוי, וב-40 הופעות בכל המסגרות מצא את הרשת שש פעמים בלבד. עם הגעתו של ז'וזה מוריניו לקבוצה, דרכו של פדרו סומנה החוצה, ובמעבר לא שגרתי הוא עבר ללאציו של מאוריציו סארי. התכולים כלל לא שילמו עבור הספרדי דמי העברה, אך במסגרת העסקה נכללו בונוסים הקשורים להישגים עתידיים.

פדרו רודריגס, שחקן לאציו. Silvia Lore, GettyImages
חצה את הכביש במעבר חריג. פדרו רודריגס/GettyImages, Silvia Lore

בשני משחקי ליגה עד כה, לאציו נמצאת עם מאזן מושלם כאשר הספרדי פתח ב-11 גם ב-1:3 על אמפולי וגם ב-1:6 על ספציה. אחרי שהתאחד עם סארי שאימן אותו בצ'לסי, פדרו התראיין ל"לאציו סטייל רדיו" וסיפר על המעבר המתוקשר: "הייתה סיטואציה קשה ברומא. הם השאירו אותי מחוץ לסגל בלי שאף אחד ידבר איתי על זה. הם אמרו לי שאני צריך לעזוב".

על התחנה החדשה סיפר הספרדי: "כשדיברתי עם סארי, זו הייתה הזדמנות נהדרת. זה נכון שאף אחד לא עשה את המעבר הישיר בין היריבות כבר הרבה זמן, אבל אני מאוד שמח להיות כאן. רומא שייכת לעבר, אני לא רוצה לדבר עליה יותר. אני כאן כדי לעבוד עם לאציו וסארי, אני רוצה לתת את הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully