וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופרי ארד נפרד מאביו עודד: "אהבת נפשי, הלב שלי. אני כל כך מתגעגע אליך"

עודכן לאחרונה: 11.9.2021 / 12:49

בלם מכבי חיפה ספד לאביו עודד שהלך לעולמו אחרי מאבק במחלה קשה: "נותרתי ריק מבפנים ולא יודע אם אצליח למלא את זה. אני מבטיח שאלחם על המגרש כמו שאתה נלחמת במחלה ויודע שתשמור עליי מלמעלה"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי חיפה 0:0/ספורט1

שלושה ימים לאחר שאיבד את אביו עודד ז"ל, בלם מכבי חיפה עופרי ארד נפרד ממנו בפוסט מרגש שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו.

"אהבת נפשי, הלב שלי. אני בשלבי פרידה ממך. לא רוצה, לא מעכל, לא מסוגל", כתב ארד באינסטגרם "אומרים שמי שנפטר בחג הוא צדיק ובמיוחד בראש השנה. ואתה אבא, היית צדיק אמיתי. בלילה האחרון כשהלכתי לישון אמרתי לשני שאני מרגיש שהלילה זה הלילה האחרון שלך. אחרי כמה שעות העירו אותי לבשורה המרה ולא הופתעתי כי הרגשתי אותך אבא, כמו כל דבר בחיים. היית טוב לב וכן, אין בן אדם שלא התאהב בך, לא פגעת באף אחד ותמיד עשית הכול בשביל הסובבים אותך עם החן והציניות שלך. אבא שלי אני כל כך מתגעגע אלייך. לחיבוק שהיית שם עליי את הראש, למילה הטובה, למבט ואפילו לביקורות הנוקשות והתיזוזים בסופר, כמובן רק במבצעים".

ארד המשיך: "לכל מקום שהלכנו יחד היית משוויץ בי 'אתם יודעים מי זה? זה בלם מכבי חיפה ונבחרת ישראל', ואיכשהו זה תמיד היה לאנשים שאנחנו לא מכירים ואני הייתי מתפדח ברמות ואומר לך 'אבא די זה מביך אותי'. תמיד צחקת וענית 'תן לי להשוויץ בך, חיכיתי לזה כל חיי'. הקשר שלנו היה מעבר לאבא ובן. הקשר היה עמוק כל כך עד שידענו להרגיש אחד את השני תמיד בתחושות וברצונות. ליווית אותי לכל אימון ומשחק מאז שאני בן 3 ועד הסוף. היית מתיישב מחוץ למגרש, בקיץ פותח כסא ושמשייה ובחורף מגיע עם מטריה ומעיל גשם, ותמיד צופה בי בגאווה. הייתי נוסע איתי לטורנירים בחו"ל ולמשחקים מבאר שבע ועד קרית שמונה. כששיחקתי שנה בהפועל רמת גן התעקשת לנסוע איתי כדי להקל עליי את הנסיעות, היית מחכה שעתיים בקניון ואז בא לראות את האימון ולבסוף יורד עליי בדרך שהייתי חלש באימון או שלא נתתי מעצמי מספיק".

"ככה היית אבא, תמיד שואף למצוינות ולא ויתרת לי על זה", כתב הבלם. "תמיד הקפדת איתי על שעות שינה, אוכל נכון ואימוני אקסטרה יותר מאחרים. חישלת אותי במהלך הדרך ותמיד אמרת לי שאני טוב במה שאני עושה, רק צריך להאמין ולהיות סבלני גם אם לפעמים לך בעצמך לא הייתה את הסבלנות. אבא שלי אני רוצה לומר לך תודה. הענקת לי אינספור ערכים, לימדת אותי מה זה טוב לב ואהבת חינם, נתינה בלי גבולות, אהבה וכיבוד האישה וכיבוד הורים יותר מכולם, אכפתיות, התמדה, אומץ, בגרות, התנהלות כלכלית ובעיקר לימדת אותי כדורגל והקפדת איתי על כל ניואנס קטן החל מפס ועד לעמידה ברחוק בקרנות. שתדע לך שאת כל הוויתורים וההקרבות שעשיתי בחיי זה הכול היה בשבילך. ידעתי כמה היה חשוב לך שאצליח וכמה זה עשה אותך מאושר והצבתי לעצמי מטרות כל יום בשביל שתזכה לאושר הזה. תודה על כל מה שעשית עבורי. היית האבא הכי מושלם שיכולתי לבקש".

עופרי ארד שחקן מכבי חיפה לפני מוחמד גדיר שחקן הפועל חדרה. ברני ארדוב
עצוב. ארד/ברני ארדוב

"היום אני חוגג יום הולדת 23. פעם ראשונה בלעדיך", הוא הוסיף. "לא נתפס. היית מתקשר אליי ומאחל לי מזל טוב בהתרגשות שיא ובכי קטן, נותן לי חיבוק עוטף שהיה שווה לי הכול. אתה חסר לי ואין דבר שימלא את המקום הזה שלך אבא. בימים האחרונים שלך, נפרדת ממני והשארת לי צוואה. אמרת לי שאתה מבקש ממני להמשיך עם הכדורגל, להיות חזק ועוצמתי, להמשיך לייצג את המדינה בכבוד ולא לוותר על אף משחק נבחרת ושאתה מאוד רוצה שאגשים לך עוד חלום ובעתיד אשחק באירופה בקבוצה שתתאים לי ואני לה. הבטחתי לך אבא. הבטחתי לך שאעשה אותך גאה שאעבוד יותר חזק ואעשה הכול כדי להגשים את החלומות שלך ואגיע לאירופה. ברגע שלקחנו אליפות והורדתי אותך לדשא אמרתי שם משפט שחקוק לי בראש: 'אבא נלחם במחלה ואני אלחם על המגרש'. אני מבטיח לך אבא שאני אלחם כמו אריה על המגרש כמו שאתה היית אריה מול המחלה. רוח הלחימה שלי תהיה הדגל שלי אבא, הדגל שלנו. כמו שתמיד לימדת אותי להילחם בלי פשרות עם כאבים או עייפות בלי פינוקים. אני מבטיח לך אבא שאשמור על אחדות המשפחה. אדאג לכולם ואשמור על אמא שהייתה לך הכול. לפני כמה חודשים ששוב קראו לנו להיפרד ממך בבית החולים, שאלו אותך שאלה ואתה ענית בצורה שכל כך מתאימה לך. 'עודי מה עוד היית רוצה להספיק שלא הספקת בחייך?' ואתה ענית 'לעשות את אמא יותר מאושרת'. וזה אבסורד אבא. איך כבר אפשר לעשות את אמא כל כך מאושרת יותר ממה שהיית עושה כל יום? היית הבעל הכי מדהים שהיא יכלה לבקש. הבאת לה את הירח והורדת לה את הכוכבים".

ארד סיכם: "הדבר שהכי כאב לך היה שאתה לא תספיק ללוות אותי לחתונה. אמרת לי שזה כל כך כואב לך. וניסיתי אבא. הצעתי לשני נישואין וארגנו חתונה הכי מהר שיכולנו. אבל למרות הכל לא הספקנו אבא ואני מצטער. אני יודע כמה אהבת את שני כמו הבת שלך. אני אשמור עליה כמו שהיית רוצה, בדיוק כמו שהיית שומר על אמא. היית לי הדוגמה הכי טובה בעולם. לסיום אבא, אני אפרד ממך ואגיד לך שאתה הולך איתי לכל מקום ויודע שתשמור עליי מלמעלה. אני שמח שאתה לא סובל יותר. נותרתי ריק מבפנים ולא יודע האם אצליח למלא את זה. אבא, אני מבטיח לך שכל פעם שאעלה על המגרש אתה תהיה איתי. אני מקווה שאתה נהנה שם למעלה כמו שנהנת בחיים, ותטפח בגן עדן את הגינה הזו שאתה כל כך אוהב. אני אוהב אותך אבא. תודה על הכל. קיקי שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully