וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המציאות לא מארה: הקשר ביקש לעבור לבית"ר, אך ליונגר צפויים קשיים

10.9.2021 / 8:20

למרות הודעת חוגג, הבעלים לא רוצה לראות את העסק מתרסק ועל כן אישר את פתיחת המו"מ עם הקשר שמעוניין להגיע וביקש מסלובן ליברץ לשחררו. עו"ד יונגר צפוי להיתקל בחומה בכל הנוגע למטרתו לקצץ בשכר עובדי המועדון

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

1. יום לא פשוט עבר על בית"ר ירושלים אתמול (חמישי). הודעת הבעלים משה חוגג על מינוי נאמן, במקביל לאי הוודאות וחששות העובדים, הצוות המקצועי, יחד עם העובדה שהאוהדים גם כך על סף ייאוש כבר תקופה ארוכה, לא מוסיפים לאף גורם שקשור למועדון.

עו"ד יצחק יונגר יחל לעבוד בימים הקרובים וללמוד את התקציב, החוזים והמספרים של בית"ר ירושלים, כשברור שירצה להפחית את הוצאות המועדון על ידי קיצוצים ו\או צמצומים. ברמת השכר, הוא יוכל יהיה להשיג אולי קיצוץ מינורי כולל אצל שחקנים ועובדים, במקסימים עד 10%, אם בכלל. ברמת המועדון, ההוצאות צומצמו כמעט למינימום העונה וזה דומה למה שהיה לו בהפועל באר שבע. רק לשם השוואה, בהפועל באר שבע יונגר צימצם את שכר השחקנים מ-42 ל-20, בבית" שכר השחקנים הוא 18 מיליון ש"ח וניסיונות ראשונים לשוחח עם השחקנים על קיצוץ בקיץ לא צלחו.

יצחק יונגר הנאמן של הפועל באר שבע. דני מרון
עו"ד יונגר בימיו בבאר שבע. בשכר השחקנים אין כמעט מאיפה לקצץ/דני מרון

2. למרות דאגת האוהדים והצעד של חוגג, הבעלים לא רוצה לראות את הקבוצה מתרסקת. הוא כבר העביר את הסגל בבקרה, וגם אתמול אישר להמשיך את המו"מ ולשפר את ההצעה לקשר הגינאי יוסוף קמסו מארה, שחקן סלובן ליברץ הצ'כית. ארווין קומאן כבר מספר שבועות לוחץ לצרף את השחקן, אך הצדדים ממשיכים במו"מ. מי שמערימה קשיים היא סלובן ליברץ, כאשר הוא עצמו הבהיר כי הוא מאוד רוצה להגיע לירושלים וכבר עוקב ברשתות אחרי דפי המועדון והאוהדים וכבר אתמול קיבל מאוד הודעות מאוהדים שקוראים לו להגיע לבירה.

שחקן סלובן ליברץ יוסוף קמסו מארה. הטוויטר של סלובן ליברץ, אתר רשמי
כבר עוקב אחרי בית"ר ירושלים ברשתות החברתיות. יוסוף קמסו מארה/אתר רשמי, הטוויטר של סלובן ליברץ

3. בבית"ר ירושלים עמלים כעת להגיע לפתרונות לשחרור שני זרים, על מנת לפנות מקום למחיאס ולקמסו מארה, אם יחתום, כאשר במועדון לוקחים בחשבון את הקפאת אחד השחקנים ואף הבהירו זאת לנציגיהם. בעקבות היעדרות אוראל דגני, בבית"ר רוצים להעביר את מחיאס בבקרה ולרשום אותו לדרבי ביום שני, אך שוב, זה ייעשה רק אם אחד מהזרים הנוכחיים ישוחרר או יוקפא. בצוות המקצועי רוצים לנתק את השחקנים מכל הרעשים ולגרום להם להתרכז אך ורק בדרבי נגד הפועל ירושלים ביום שני ויערכו איתם שיחות בנושא. לפחות 12 אלף מאוהדי הקבוצה אמורים להגיע לדרבי הראשון בליגה זה 21 שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully