וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג החליט לעזוב את בית"ר ירושלים: "הפכתי למטרה לחבורה של סחטנים"

9.9.2021 / 14:07

דרמה בבירה: הבעלים של הקבוצה בשלוש העונות האחרונות החליט להעביר אותה לידי ניהולו של עו"ד יצחק יונגר, שישמש כנאמן וינסה למצוא רוכש. חוגג: "ההגעה לבית"ר עשתה לי לא מעט נזקים"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

דרמה גדולה בבית"ר ירושלים: הקבוצה הודיעה היום (חמישי) שמשה חוגג הבעלים של הקבוצה מפקיד את זכויות הניהול בידי נאמן. המשמעות: הקבוצה תנוהל בתקופה הקרובה בידי עו"ד יצחק יונגר, שישמש כנשיא של הקבוצה, יפעל לתוכנית כלכלית וינסה למצוא רוכש למועדון. יונגר אגב, היה הנאמן גם של הפועל באר שבע בזמנו וגם המפרק של הפועל פתח תקוה.

מיד אחרי ההודעה חוגג פתח פוסט בפייסבוק וכתב בין היתר: "מוזר לכתוב פוסט סיכום אחרי כל כך מעט זמן, כשרכשתי את בית"ר חשבתי שיום אחד אעביר אותה לבן שלי, היתה לי תוכנית, מצד אחד אשקיע המון כסף שלטווח הארוך יחזיר את בית"ר למקום שבו היא צריכה להיות, מצד שני אעקור את האלימות והגזענות שהפכו להיות כמעט שם נרדף של המועדון הזה".

הפוסט של חוגג

"ההגעה לבית"ר עשתה לי לא מעט נזקים, הפכתי למטרה לחבורה של סחטנים שניצלו את הפרופיל הגבוה שלי על מנת להזיק לי דרך התקשורת ולפגוע בשמי ובעסקיי, למרות זאת, לפרסום מעט יתרונות והמון חסרונות אך לא הייתי עוזב את המועדון אם לא הייתי מרגיש שזהו רצון הקהל הרחב".

"לאחר התלבטות ארוכה ובהתייעצות עם בני משפחתי במהלך ימי החג החלטתי להפקיד היום את זכויות הניהול בידי נאמן שיפעל להשגת איזון תקציבי ומציאת רוכש חדש. לא אמשיך להשקיע כספים במקום בו לא מעריכים את תרומתי ולא מכבדים את משפחתי". חשוב לציין כי משפטית אין ערך להחלטה, כאשר חוגג יכול להמשיך ולהיות מעורב בניהול בפועל.

חוגג, 40, רכש באוגוסט 2018 את בית"ר ירושלים מידי אלי טביב בסכום של כ-6.5 מיליון שקל. בדצמבר 2020 חוגג ניסה לעשות מהלך היסטורי כשחתם על עסקה למכירת 50 אחוז מהבעלות על המועדון לשייח חמד בן ח'ליפה מהאמירויות. אלא שאחרי סחבת גדולה בעסקה היא לא יצאה לפועל בסופו של דבר. מאז חוגג בעיקר נאבק בחברי ארגון "לה פמיליה", כאשר מבחינה מקצועית הקבוצה ידעה מעט מאוד הצלחות בתקופתו.

עוד בוואלה!

התחדשות עירונית: הדרבי הירושלמי חוזר אחרי 21 שנה

לכתבה המלאה
משה חוגג בית"ר ירושלים. דני מרון
עוזב אחרי שלוש עונות רוויות במשקעים ומחלוקות. משה חוגג/דני מרון

בתוך כך, הקבוצה ממשיכה בהכנות לקראת משחק הליגה מול הפועל ירושלים ביום שני, שיהיה הדרבי הירושלמי הראשון בליגה הבכירה אחרי 21 שנה. לקראת, ערך הבוקר (חמישי) הבלם הוונצואלי ג'וסואה מחיאס אימון בכורה מלא עם הקבוצה, אחרי שיצא מבידוד ועבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות.

בית"ר אמורה לרשום את מחיאס לדרבי, כך שאם עד יום שני היא לא תמצא הסדר לשחרור של מתאוסיניו, חלאופילו פלייטר או סנטיאגו אוקמפוס, אחד מהשלושה אמור להיות מוקפא. בכל מקרה, בבית"ר מקווים לא להגיע למצב כזה.

המגן רועי הרמן סבל בימים האחרונים מכאבים ועומס אך אמור להיות כשיר לדרבי. אוראל דגני, שנפצע במשחק הנבחרת בדנמרק, יעבור צילום שאחריו תתברר חומרת הפגיעה ומשך ההיעדרות. בכל מקרה הבלם ייעדר בדרבי בשל כרטיס אדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully