וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין לא נסגר הסגל: בית"ר במו"מ עם יוסוף קמסו מארה

9.9.2021 / 22:08

ארווין קומאן רוצה לצרף את קשר סלובן ליברץ הצ'כית כאשר בית"ר הגישה הצעה משופרת עבורו. במידה ויגיע, בית"ר תצטרך לשחרר שני זרים עד לתום החלון. חוגג הסביר את העזיבה בפוסט פייסבוק: "לא אמשיך להשקיע במקום בו לא מעריכים את תרומתי"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

על אף הצהרתו של משה חוגג כי הוא ממנה נאמן למועדון, הבעלים מבין שהקבוצה חייבת להתחזק בקשר ולא סגר בפני הצוות המקצועי את אופציית הרכש. לראיה, מגעים שהחלו עוד בשבוע שעבר עם הקשר הגינאי יוסוף קמסו מארה בן ה-26 נמשכו גם היום (חמישי) כאשר בית"ר שיפרה הצעתה לשחקן. קמסו מארה משחק מ-2018 בסלובן ליברץ הצ'כית, במדיה ערך 66 הופעות וכבש 10 שערים. יחד עם זאת, גם אם הצדדים יגיעו להבנות מלאות, בית"ר תוכל לצרפו רק לאחר שתשחרר\תקפיא שני זרים מבין סנטיאקו אוקמפוס, מתאוסיניו וחליאופילו פלייטר.

כל זאת אחרי הדרמה הגדולה היום בצוהריים, כאשר חוגג הודיע כי הוא מפקיד את זכויות הניהול בידי נאמן. המשמעות: הקבוצה תנוהל בתקופה הקרובה בידי עו"ד יצחק יונגר, שישמש כנשיא של הקבוצה, יפעל לתוכנית כלכלית וינסה למצוא רוכש למועדון.

שחקן סלובן ליברץ יוסוף קמסו מארה. הטוויטר של סלובן ליברץ, אתר רשמי
יצטרף לקבוצה של קומאן? קמארה/אתר רשמי, הטוויטר של סלובן ליברץ

בפוסט שרשם בדף הפייסבוק שלו כתב חוגג: "מוזר לכתוב פוסט סיכום אחרי כל כך מעט זמן, כשרכשתי את בית"ר חשבתי שיום אחד אעביר אותה לבן שלי, היתה לי תוכנית, מצד אחד אשקיע המון כסף שלטווח הארוך יחזיר את בית"ר למקום שבו היא צריכה להיות, מצד שני אעקור את האלימות והגזענות שהפכו להיות כמעט שם נרדף של המועדון הזה. ביום הראשון בבית"ר אמרתי מפורשות, מועדון כדורגל לא שייך לאדם אחד, הוא שייך לאוהדים, הוא שייך לעיר ירושלים, הוא של כולנו.

הוספתי גם שבדקה שארגיש שרוב הקהל לא רוצה, לא אחזיק בכוח. בית"ר ירושלים היא לא עסק, אני ואחרים לפני תרמנו המון כסף למועדון הזה עבור הקהילה שלו, מעולם לא ביקשתי מדליה, גם לא תודה קטנה, מצד שני, עם כל הכבוד, לא יעלה על הדעת שאתרום כל חודש בחודשו סכומי עתק, כמעט 120 מיליון שקלים, וכשאכנס לאצטדיון אשמע קללות בלתי פוסקות עליי, על אישתי ואפילו על ילדיי".

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
הסביר את מהלכיו בפייסבוק. חוגג/דני מרון

חוגג סיים: "לאחר התלבטות ארוכה ובהתייעצות עם בני משפחתי במהלך ימי החג החלטתי להפקיד היום את זכויות הניהול בידי נאמן שיפעל להשגת איזון תקציבי ומציאת רוכש חדש. לא אמשיך להשקיע כספים במקום בו לא מעריכים את תרומתי ולא מכבדים את משפחתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully