וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פול פוגבה מעדיף את ריאל מדריד על פני פ.ס.ז' ויובנטוס"

עודכן לאחרונה: 11.9.2021 / 11:45

בספרד דווח כי הצרפתי רוצה להגיע לבלאנקוס בהעברה חופשית בקיץ הבא, ויסרב לאקסית ולקבוצה ממולדתו. דני אלבס שוחרר מסאו פאולו, דויד לואיז מצא קבוצה חדשה, לקאזט יעזוב את ארסנל?

וולבס - מנצ'סטר יונייטד 1:0/ספורט1

האם פול פוגבה בדרך לריאל מדריד? ב"מונדו דפורטיבו" הספרדי דווח כי הקשר הצרפתי של מנצ'סטר יונייטד מעדיף להגיע לסנטיאגו ברנבאו מאשר לחזור ליובנטוס או להצטרף לפריז סן ז'רמן. הקשר מסיים את חוזהו בשדים האדומים בקיץ הבא, כאשר טרם הושג סיכום על הארכת חוזה. מנצ'סטר יונייטד רוצה שפוגבה ישאר, והיא מעוניינת להאריך את חוזהו, אך כלל לא בטוח שהצרפתי יסכים.

אם הצדדים לא יגיעו להסכמות עד חודש ינואר, אז פוגבה יוכל לנהל משא ומתן מול כל קבוצה לקראת חתימה בקיץ, ייתכן כי השדים האדומים יעמידו אותו למכירה כבר בחורף כדי להימנע מהפסדים. במקרה שכזה, פ.ס.ז' צפויה לשחק חלק מרכזי יותר במאבק אחר הקשר המבוקש. אחת הסיבות לכך היא שבינואר הבלאנקוס ימקדו את מאמציהם בהשגת סיכום עם קיליאן אמבפה, שעשוי להגיע לברנבאו בהעברה חופשית בקיץ. עם זאת, בספרד טוענים כי לריאל מדריד הובטח שפוגבה יגיע אליהם.

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מעדיף את ספרד על פני צרפת ואיטליה. פול פוגבה/רויטרס

יש לציין כי סוכנו של פוגבה הינו מינו ראיולה, המשמש בין היתר כסוכנו של ארלינג הולאנד, שגם כן נמצא חזק על הכוונת של ריאל מדריד לקראת קיץ 2022. בעבר היחסים בין הלבנים לראיולה ידעו בעיקר מורדות, ויהיה מסקרן לראות האם משקעי העבר ישפיעו על הסיכויים של השניים להגיע לבירת ספרד.

* שחקן שנמצא בדרך הבטוחה לתחנה חדשה הוא דויד לואיז הברזילאי, שעזב הקיץ את ארסנל ויחתום אצל פלמנגו ממולדתו. הבלם הוותיק יחתום על חוזה עד סוף שנת 2022, על פי דיווחים של פבריציו רומאנו והתקשורת הברזילאית. עוד בברזיל, דני אלבס עזב את סאו פאולו בתום סכסוך עם המועדון בנוגע לשכרו. השחקן המעוטר, שזכה הקיץ עם ברזיל במדליית זהב אולימפית, אינו מתכוון לפרוש ומחפש קבוצה חדשה מכיוון שהוא מעוניין לקחת חלק במונדיאל 2022, אז יהיה בן 39.

עוד בוואלה!

"שחור יותר מהחליפה שלו": עיתונאית נעצרה בשל התבטאות גזענית נגד קמאבינגה

לכתבה המלאה
דני אלבס שחקן נבחרת ברזיל עם מדליית זהב. רויטרס
מחפש קבוצה לקראת המונדיאל. דני אלבס/רויטרס

* חלוצה של ארסנל, אלכסנדר לקאזט, צפוי לעזוב בקרוב את ארסנל. התותחנים השקיעו מאמצים רבים הקיץ כדי להחתים את תמי אברהם, ועל אף שהמהלך לא הבשיל והאנגלי עבר לרומא, נציגיו של החלוץ הצרפתי הבינו כי הוא לא נמצא בתכניות של מיקל ארטטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully