וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדוקאנו: "עליתי מהמוקדמות, לא מרגישה לחץ", פרננדז: "זה קסום"

הבריטית בת ה-18 עשתה היסטוריה וסיפרה לאחר העפלתה לגמר בארצות הברית: "עדיין לא מאמינה, אני בשוק". הקנדית בת ה-19 שתקפוץ למקום ה-40 בעולם: "שמחה שהקהל נהנה"

תקציר גמר טורניר סינסינטי 2021/ספורט1

התרגשות שיא בארצות הברית, בקנדה ובבריטניה אחרי ששתי הטניסאיות הצעירות, ליילה פרננדז בת ה-19 ואמה רדוקאנו בת ה-18, העפילו לגמר אליפות ארצות הברית הפתוחה. זהו לא רק הגמר הכי צעיר שהיה זה שנים ארוכות, אלא שרדוקאנו גם חתומה על היסטוריה בשל היותה הראשונה שמעפילה כל הדרך מהמוקדמות ועד לגמר.

רדוקאנו, המדורגת 150 בעולם, היא גם הבריטית הראשונה שמעפילה לגמר בארצות הברית מאז וירג'יניה וייד ב-1968 והפיינליסטית הצעירה ביותר בגרנד סלאם מאז מריה שראפובה בווימבלדון 2004. וייד, אגב, צפתה מקרוב בהיסטוריה שעשתה הלילה רדוקאנו והתרגשה לראות את הבריטית מכניעה את מריה סקארי היווניה 1:6, 4:6.

אמה רדוקאנו. Elsa, GettyImages
וייד צפתה בה מקרוב. אמה רדוקאנו/GettyImages, Elsa

"בכנות, הזמן עובר לי פה כל כך מהר", אמרה רדוקאנו אחרי הניצחון, "לפני שלושה שבועות חשבתי מה יקרה מחר והנה אני בגמר. אני לא מאמינה עדיין שזה קרה, אני בשוק. שיחקתי נגד טניסאית מדהימה, אחת האתלטיות הכי טובות שיש בסבב, ואני חושבת שהצגתי היום את אחד המשחקים הכי טובים שלי".

כשנשאלה הבריטית הצעירה באשר לציפיות שיש ממנה, הבהירה: "העפלתי מהמוקדמות, אז אני לא מרגישה את הלחץ כלל. אני לא חושבת על שום דבר חוץ מעל עצמי ונהנית מאוד מהתמיכה, זו חוויה אדירה בשבילי לשחק כאן ואני נרגשת מאוד".

ליילה פרננדז. TIMOTHY A. CLARY, GettyImages
אליפות קסומה. ליילה פרננדז ברגע העלייה לגמר/GettyImages, TIMOTHY A. CLARY

גם ליילה פרננדז הקנדית, בסך הכל בת 19 ומדורגת 73 בעולם, מתקשה לעכל את אשר עובר עליה בימים האחרונים: "אני חושבת שאם יש מילה שדבקה בי אז זו המילה 'קסומה', כי זו לא רק הריצה המטורפת אלא היכולת שאני מציגה כרגע. אני נהנית מאוד ומנסה לשחק הכי טוב שאני יכולה כדי שגם הקהל יהנה. אני מאושרת שהקהל אוהב את כל מה שאני עושה ואני אוהבת את זה גם. כולנו נסכים שזה קסום". פרננדז צפויה כעת לקפוץ עד לסביבות המקום ה-40 בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully