וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: ליילה פרננדז ואמה רדוקאנו ייפגשו בגמר

הקנדית בת ה-19 הדיחה את ארינה סבאלנקה המדורגת שנייה, הבריטית בת ה-18 חלפה בקלות על פני מריה סקארי היווניה והפכה לראשונה שמעפילה לגמר מהמוקדמות

תקציר גמר טורניר סינסינטי 2021/ספורט1

סינדרלות בגמר אליפות ארצות הברית הפתוחה. מי היה מאמין שבקרב על הגרנד סלאם בניו יורק ייאבקו ליילה פרננדז ואמה רדוקאנו, שתי טניסאיות בנות 19 ו-18 בהתאמה שעשו הלילה (בין חמישי לשישי) את הבלתי ייאמן וסידרו לנו גמר סנסציוני.

פרננדז, המדורגת 73 בעולם, חלפה על פני הבלארוסית ארינה סבאלנקה - המדורגת שנייה בתחרות - ואילו אמה רדוקאנו הפכה לראשונה אי פעם שמעפילה לגמר גרנד סלאם אחרי שעשה את כל הדרך מהמוקדמות, הביסה הלילה את מריה סקארי היווניה. עכשיו נותר לנו רק לגלות מי מהן תזכה בגרנד סלאם הראשון בקריירה.

ליילה פרננדז. Elsa, GettyImages
מסע הקסם נמשך. ליילה פרננדז/GettyImages, Elsa

ליילה פרננדז (קנדה) - ארינה סבאלנקה (בלארוס, 2) 6:7 (3), 6:4, 4:6

מסע הקסם המטורף של ליילה פרננדז בארצות הברית נמשך. הלילה היא פגשה את המדורגת שנייה בתחרות - ובסך הכל שנה אחרי שהודחה בסיבוב השני בפלשינג מדו, היא זאת שתתחרה בגמר. פרננדז בת ה-19 כבר הדיחה בדרכה את נאומי אוסקה ואנג'ליק קרבר, שתיהן אלופות לשעבר, וגם נפנפה את אלינה סביטולינה המדורגת 5, אבל כעת הגיע רגע השיא שלה.

בתום קרב שארך שעתיים ו-25 דקות, פרננדז הצליחה לנצח 6:7 (3), 6:4 ו-4:6 כשהיא שוברת את יריבתה במשחקון ההגשה האחרון שלה ובכך מכריעה את ההתמודדות. סבאלנקה, אגב, שמטה רק מערכה אחת כל הטורניר עד חצי הגמר וספק אם ציפתה לסיים את דרכה מול הסנסציה שמדורגת 73 בעולם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אמה רדוקאנו. Elsa, GettyImages
עשתה היסטוריה. אמה רדוקאנו/GettyImages, Elsa

אמה רדוקאנו (אנגליה) - מריה סקארי (יוון, 17) 1:6, 4:6

בדיוק כמו ליילה פרננדז, גם רדוקאנו בת ה-18 עשתה את הבלתי ייאמן כשהגיעה למעמד הזה - ובמקרה שלה היא הלילה עשתה היסטוריה. נכון שלבריטית ממוצא רומני, שמדורגת 150 בעולם, הייתה הגרלה די נוחה עד כה, להוציא את המפגש נגד האלופה האולימפית בלינדה בנצ'יץ' ברבע הגמר, אך אי אפשר להקטין את הישגה ההיסטורי שלה: הפכה לראשונה שמעפילה מהמוקדמות ועד גמר גרנד סלאם, והיא עשתה זאת בסטייל. תוך שעה ו-25 דקות היא דרסה את סקארי היווניה, כל הדרך ל-1:6, 4:6 ולגמר בין שתי טניסאיות צעירות שהעפילו כנגד כל הסיכויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully