וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה: קניקובסקי יפתח, פריצה בתמונה

הרכש ממכבי נתניה צפוי לערוך את הופעת הבכורה נגד הקבוצה של גיא לוזון (שבת, 19:30 בספורט3), הקרואטי נאבק על מקום בחוד מול אוסמה חלאיילה. מוחמד עוואד צפוי לפתוח מנגד

מחזור 2הסתיים11/09/2021
מכבי תל אביב
  • פריצה (31)
1:1
  • (57) בנדה
מכבי פתח תקוה
תקציר: בני סכנין - מכבי תל אביב 1:3/ספורט1

מכבי תל אביב

אחרי ההפסד לבני סכנין במחזור הפתיחה, מודים הבוקר במכבי תל אביב שהמשחק מחר (שבת, 19:30, ספורט3) מול מכבי פתח תקוה יותר חשוב מזה שמצפה לקבוצה ביום שלישי מול אלשקרט הארמנית בפתיחת הקונפרנס ליג. "לפני שנה הפסדנו למכבי פתח תקוה במחזור הפתיחה בבלומפילד ואף אחד לא שוכח את זה", אמר הבוקר שחקן במכבי תל אביב, "כולם יודעים כמה הקבוצה הזו מסוכנת".

כאמור, ביום שלישי ישוחק מחזור הפתיחה בקונפרנס ליג במשחק שהוקדם מיום חמישי בשל יום הכיפורים ובשבת הבאה תגיע לבלומפילד מכבי חיפה שניצחה את מכבי תל אביב באלוף האלופים הקיץ ונראית פייבוריטית לצאת עם נקודות גם במשחק בעוד שמונה ימים, כך שאחרי ההפסד לסכנין במכבי תל אביב מבינים עד כמה המשחק מחר מול מכבי פתח תקוה קריטי לפתיחת העונה.

בשל ריבוי המשחקים בשבוע הקרוב, צפוי המאמן פטריק ואן לוון לערוך רוטציה באירופה ויש לו כמה התלבטויות עדיין בנוגע להרכב מחר. בין היתר יצטרך המאמן לבחור בין דן ביטון לאבי ריקן בעמדה שמתחת לחלוץ ובין סטיפה פריצה לאוסמה חלאיילה בעמדת החלוץ המרכזי. גם שרן ייני ועדן שמיר נאבקים על עמדה אחת בקישור.

מנגד, ברנדלי קוואס לא צפוי לשחק מכיוון שלא עשה הכנה טובה לעונה והוא משלים פערים באימונים. גבי קניקובסקי אמור לפתוח בהרכב במשחקו הראשון ולהיות מצוות לכנף, מפני שאדוארדו גררו לא אמור להיות בסגל בשל הגעה מאוחרת ממשחקי נבחרת פנמה.

גבי קניקובסקי, מכבי תל אביב. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
בכורה, כשחקן כנף. גבי קניקובסקי/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

מכבי פתח תקוה

האורחת תגיע מחר לבלומפילד ותנסה לשחזר את הניצחון שהשיגה שם הקבוצה, במחזור הפתיחה של העונה שעברה. מכבי פתח תקוה החלה את הליגה בצורה מגומגמת, עם תוצאת תיקו נגד עירוני קרית שמונה ומחר ינסו הלוזונים להשיג ניצחון ליגה ראשון העונה. החלוץ מוחמד עוואד שחתם לפני שבוע בקבוצה ונטל חלק באימונים, עבר אמש עבר באופן רשמי ממכבי חיפה והוא עשוי לפתוח בהרכב. מי שיחסר הוא הקשר ארד בר, שחזר פצוע ממסע הנבחרת הצעירה לפולין. בר סובל ממתיחה בשריר רגלו ובימים הקרובים הוא יעבור טיפולים ואבחון נוסף לקביעת חומרת הפציעה.

"עבדנו על הליקויים מהמשחק האחרון מול קרית שמונה הן בצד ההגנתי והן בצד ההתקפי", אמר המאמן לוזון לקראת המשחק. "עבדנו על חיבור השחקנים החדשים לקבוצה, זה הזרים שכבר עבדו איתנו וגם מוחמד עוואד שהצטרף, כדי להפוך לקבוצה טובה יותר".

המאמן התייחס להחתמת החלוץ מוחמד עוואד והוסיף: "עוואד הוא אחד השחקנים הראשונים שרציתי להביא לקבוצה מתחילת חלון ההעברות. אני חושב שהוא שחקן שאמור להביא לנו הרבה איכות בחלק הקדמי עם יכולת סיום, חוכמה, תנועה וטכניקה ואין לי ספק שהוא יהיה משחקני ההתקפה הבולטים בליגת העל".

על היריבה מכבי תל אביב: "תמיד כיף להגיע לבלומפילד. אצטדיון, קהל, אווירה. מכבי תל אביב קבוצה מאורגנת, מוכשרת ועם עומק בסגל, כך שנצטרך להיות במיטבנו כדי לחזור עם נקודות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מוחמד עוואד כדורגלן מכבי פתח תקוה. מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
יוקפץ היישר להרכב. מוחמד עוואד/אתר רשמי, מכבי פתח תקוה

טריוויה

* המאזן ב-18 המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות: 14 ניצחונות למכבי תל אביב מול שני ניצחונות בלבד של מכבי פתח תקוה (האחרון בבלומפילד במחזור הפתיחה בעונה שעברה) ושתי תוצאות תיקו.

* מכבי תל אביב שוב החלה עונה עם הפסד מפתיע. שני הפסדים רצופים בפתיחת עונה? זה לא קרה לה מאז 2006/07, כאשר אלי כהן "השריף" היה על הקווים והקבוצה ניצחה לראשונה רק במחזור הרביעי.

* בשני המקרים האחרונים בהם מכבי תל אביב פגשה את מכבי פתח תקוה במחזור השני, היא הפסידה לה: 3:2 באורווה באוגוסט 2007 (שרן ייני פתח) ולפני כן 3:0 ברמת גן באוגוסט 1998.

* הצהובים סיימו את העונה הקודמת עם שלוש תוצאות תיקו רצופות בבלומפילד. רצף של ארבעה משחקי ליגה ביתיים ללא הכרעה? זה לא קרה למכבי תל אביב מאז אמצע עונת 2008/09.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 16842

משחקי המחזור השני:

שבת, 18:00: עירוני קרית שמונה - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 19:00: מכבי נתניה - הפועל נוף הגליל
שבת, 19:30: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה (ספורט3)
שבת, 20:30: מכבי חיפה - בני סכנין (ספורט4)

ראשון, 19:00: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה
ראשון, 20:15: הפועל באר שבע - הפועל חדרה (ספורט1)
שני, 20:30: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully