וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה לא מושלמת, אבל מסופקת: "ידענו שבפולין יהיה הכי קשה"

שלושת האריות איבדו נקודות ראשונות בקמפיין המוקדמות ב-1:1 בוורשה, אך גארת' סאות'גייט והארי קיין מרוצים. "אחד השערים היפים שהבקעתי", אמר החלוץ

תקציר: פולין - אנגליה 1:1/ספורט2

נבחרת אנגליה קיוותה להישאר מושלמת גם אחרי שישה משחקי מוקדמות מונדיאל 2022, אבל לצערה ספגה בתוספת הזמן בפולין ונאלצה להסתפק בנקודה אחת בלבד. למרות זאת, ה-1:1 בוורשה משמעותו שאנגליה שמרה על פער של חמש נקודות מפולין וכעת סגניתה היא אלבניה, שרחוקה בארבע נקודות ממנה.

הארי קיין נבחרת אנגליה חגיגה. רויטרס
שער 15 ברציפות במשחקי מוקדמות. הארי קיין/רויטרס

פיינליסטית היורו האחרון הציגה משחק נרפה וכמעט שלא הצליחה לאיים על שערו של וויצ'ך שצ'סני, אבל למזלה יש לה את הארי קיין - מי אם לא הוא. הכוכב הגדול של אנגליה הניף את הרגל בדקה ה-72 וממרחק רב והכניע את שצ'סני, שלא היה מוכן לכדור שהסתובב. זה היה השער ה-41 בסך הכול של קיין בנבחרת (מקום רביעי בכל הזמנים) וזה היה המשחק ה-15 ברציפות במוקדמות (מונדיאל או יורו) שהסקורר הנהדר של טוטנהאם כובש עבור נבחרתו.

קיין כבש שער מרהיב ואמר בסיום: "זה אחד השערים היפים שהבקעתי, כנראה מהמרחק הכי גדול שהבקעתי עבור אנגליה. קלטתי את הכדור באוויר וזה היה ממש יפה לראות איך הוא הסתובב והשוער נתפס לא מוכן. חבל שספגנו בתוספת הזמן, זו ממש מכה שחטפנו, אבל בסך הכל זו הייתה הופעה טובה - עבור פולין זו הייתה הזדמנות אחרונה להילחם על המונדיאל והם עשו ככל שביכולתם כדי לקחת מאיתנו נקודות. שיחקנו בהונגריה ועכשיו שוב בחוץ, זה היה שבוע לא קל, אז אנחנו מרוצים".

קיין: "המון דברים חיוביים בשלושת המשחקים האחרונים"

למרות הביצוע המרהיב של קיין, מי שנבחר למצטיין המשחק בתקשורת האנגלית, כיאה ליכולת שראינו מהנבחרות לאורך 90 הדקות, היה הקשר האחורי דקלן רייס שקיבל את הציון 7.5: "עמד בלחץ הפולני, שמר על מרכז השדה בשליטה אנגלית ואפשר לחבריו לתקוף במחצית השנייה. הופעה ממושמעת נוספת לקשר", נכתב ב"דיילי מייל".

משחק נהדר היה גם לג'ק גריליש, הבריטי היקר בהיסטוריה שאמנם לא הצליח לכבוש או לבשל, אבל הוא רשום על ארבעה דריבלים מוצלחים (הכי הרבה), 70 נגיעות בכדור, 92 אחוזי דיוק במסירה וגם יצירת שני מצבים לשער.

דקלן רייס שחקן נבחרת אנגליה מתוסכל. Michael Regan, GettyImages
הצטיין, אבל נותר מאוכזב. רייס/GettyImages, Michael Regan

בהמשך לדבריו של קיין, גם המאמן גארת' סאות'גייט נשמע מסופק למרות שאנגליה ספגה בתוספת הזמן במשחק מוקדמות מונדיאל לראשונה מאז המפגש נגד סקוטלנד ב-2017 ובסך הכל בפעם השלישית אחרי שזה קרה לה גם באלבניה ב-2001: "זה לא הפתיע אותנו שזה היה המשחק הכי קשה בבית. במחצית השנייה השתלטנו על המשחק והגענו למצבים, אבל לא היו לנו מספיק שחקנים ברחבה. אנחנו מאוכזבים שלא ניצחנו, אבל השחקנים עבדו מצוין בשלושת המשחקים האחרונים והגיבו מצוין אחרי מה שקרה לנו ביורו", אמר המאמן שלא ניצח בסך הכל בפעם השנייה ב-18 משחקי המוקדמות האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully