וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות מונדיאל: פולין השוותה ל-1:1 נגד אנגליה בתוספת הזמן

המחזור השישי הסתיים: הארי קיין (72) כבש שער נפלא בבעיטה מחוץ לרחבה, אבל דמיאן שימנסקי המחליף קבע חלוקת נקודות בדקה ה-92 והרס לשלושת האריות את המאזן המושלם. גרמניה חגגה גם באיסלנד עם 0:4 מצוין

תקציר: פולין - אנגליה 1:1/ספורט2

המחזור השישי במוקדמות מונדיאל 2022 באירופה הגיע הערב (רביעי) לסיומו ובבתים ט' ו-י' זכינו לתצוגה גרמנית נוספת ולדרמה בוורשה. בעוד פולין הצליחה לקלקל לאנגליה את המאזן המושלם עם שער שוויון בתוך תוספת הזמן, באיסלנד שוב חגגה המנשאפט, כשהנזי פליק ראה את שחקניו מנצחים 0:4 קליל.

דקלן רייס שחקן נבחרת אנגליה מתוסכל. Michael Regan, GettyImages
המאזן המושלם התפספס בתוספת הזמן. שחקני אנגליה מאוכזבים/GettyImages, Michael Regan

בית ט'

פולין - אנגליה 1:1

המשחק המרכזי של הערב נערך באצטדיון בוורשה והסתיים בדרמה גדולה. פאולו סוזה, מאמן המארחת, אמר לקראת המשחק כי "לאנגליה יש כוכבים חברים והם יכולים לחפות על הנעדרים, לנו יש את רק את רוברט לבנדובסקי", ובוודאי אחרי היכולת הרעה שהציגה פולין ביורו האחרון, הוא לא יכול היה להרשות לעצמו שהנבחרת תתבזה מול פיינסליטית אליפות אירופה. פולין כבשה 11 שערים בשני המשחקים שערכה בשבוע האחרון, דרסה 1:4 את אלבניה והביסה 1:7 את סן מרינו, וגם מול שלושת האריות היא מצאה את הרשת בסופו של דבר, בתוך תוספת הזמן, וכך קלקלה לאנגליה את המאזן המושלם והשאירה את חלום העלייה לגביע העולם בחיים.

אחרי 72 דקות כמעט נטולות מצבים, החליט הארי קיין שנמאס לו. בהזדמנות הממשית הראשונה שלו במשחק, במרחק של כ-25 מטר מהשער, הניף קיין את רגלו ושלח כדור מסובב שהעלה את האורחת ליתרון. האנגלים כבר רצו לחגוג ניצחון שיגדיל את הפער בפסגת הבית, אבל בדקה ה-92, שתי דקות לסיום תוספת הזמן, המחליף דמיאן שימנסקי נגח מקרוב את השוויון שקבע חלוקת הנקודות.

הצוות הפולני והשחקנים חוגגים עם דמיאן שימנסקי. Michael Regan, GettyImages
הצוות הפולני והשחקנים חוגגים עם דמיאן שימנסקי/GettyImages, Michael Regan

מהלך משחק:

דקה 29: הזדמנות טובה לפולנים. רוברט לבנדובסקי הצליח להיכנס בין קייל ווקר לקלווין פיליפס ובאחד על אחד ניסה להקפיץ מעל ג'ורדן פיקפורד, אבל השוער יצא בזמן, צמצם את המרחק והצליח לקלוט את הכדור.

דקה 45: מיד לאחר השריקה לסיום המחצית הראשונה, פרצה מהומה על כר הדשא. הבלם הפולני קמיל גליק טען שהוכשל על ידי קייל ווקר, התנפל על השופט בדרישה לכרטיס צהוב ומי שהסתער בתגובה הוא הבלם האנגלי, הארי מגווייר. גם המאמן גארת סאותגייט עלה לדשא בניסיון להפריד ובסופו של דבר שני הבלמים ספגו כרטיס צהוב.

דקה 59: ראחים סטרלינג כבר כמעט הצליח להכניע את וויצ'ך שצ'סני, אבל הקוון הניף דגל לנבדל.

הארי קיין חלוץ נבחרת אנגליה. Michael Regan, GettyImages
הניף את הרגל והדהים את יושבי האצטדיון בוורשה. הארי קיין כובש/GettyImages, Michael Regan
הארי קיין נבחרת אנגליה. רויטרס
בלתי ניתן לעצירה במשחקי מוקדמות. קיין חוגג/רויטרס

דקה 72: גול! האנגלים לא הצליחו להתקרב לרחבה הפולנית מעל 70 דקות, אז החלוץ פשוט הניף את הרגל וירה כדור אדיר ממרחק של כ-25 מטרים. הכדור הסתובב, הטעה את שצ'סני וחדר לרשת - משחק מוקדמות 15 ברציפות, יורו ומונדיאל, שהכוכב האנגלי כובש.

דקה 82: איזו טעות ענקית של ג'ורדן פיקפורד. השוער התמהמה עם הכדור ברגלו, כשכבר בעט הכדור פגע ברגל פולנית ועשה את דרכו לכיוון השער, אך השוער התעשת וקלט את הכדור על קו השער.

דקה 92: גול! פולין השוותה ל-1:1: שתי דקות בתוך תוספת הזמן ושתי דקות לסיום, הצליחה המארחת לחלץ נקודה. רוברט לבנדובסקי אמנם לא כבש, אבל בהרמה נפלאה השאיר למחליף דמיאן שימנסקי רק לנגוח את הכדור לרשת ממטרים ספורים, וזה בדיוק מה שהוא עשה.

משחקים נוספים

אלבניה - סן מרינו 0:5
הונגריה - אנדורה 1:2

דמיאן שימנסקי שחקן נבחרת פולין כובש נגד אנגליה. Michael Regan, GettyImages
שימנסקי קובע חלוקת נקודות בתוספת הזמן/GettyImages, Michael Regan

בית י'

איסלנד - גרמניה 4:0

הנזי פליק החל את דרכו כמאמן המנשאפט עם ניצחונות קלים על ליכטנשטיין וארמניה, אבל גם משחק חוץ באיסלנד לא שינה דבר. המשוכה אמנם הייתה גבוהה יותר אחרי שני המשחקים הקודמים, אבל כבר בדקה החמישית האורחת חגגה יתרון מוקדם משער של סרג' גנאברי. הבלם אנטוניו רודיגר הכפיל את היתרון כעבור 19 דקות ומשם הדרך לתבוסה הייתה קצרה במיוחד ולחגיגת השערים הצטרפו גם לירוי סאנה בדקה ה-56 ואפילו טימו ורנר, אחרי החמצת ענק, כבש בדקה ה-89. ארבעה משחקים לסיום הקמפיין, לגרמניה יתרון של ארבע נקודות בפסגת הבית על ארמניה. איסלנד, אגב, עם ניצחון אחד ב-16 המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות.

צפו בחגיגה הגרמנית באיסלנד

תקציר: איסלנד - גרמניה 4:0/ספורט2
סרג' גנאברי, שחקן נבחרת גרמניה. Odd ANDERSEN, GettyImages
בסופו של דבר הוא חגג יתרון מהיר. סרג' גנאברי/GettyImages, Odd ANDERSEN

מהלך משחק:

דקה 5: גול! גרמניה עולה ל-0:1 מהיר. הקוון כבר הניף את הדגל אחרי שלירוי סאנה העביר כדור רוחב אלכסוני והותיר את סרג' גנאברי מול שער חשוף, אבל שופטי המסך זיהו שנגיעתו של האחרון לא הייתה מעמדת ננבדל והמנשאפט חגגו כבר בפתיחה.

דקה 24: גול! גרמניה כבר ביתרון 0:2. כדור חופשי מצד ימין הוגבה נהדר על ידי יוזואה קימיך, הבלם אנטוניו רודיגר השתחרר מהשמירה ונגח כדור מסובב לפינה הרחוקה.

אנטוניו רודיגר בלם נבחרת גרמניה. Alex Grimm, GettyImages
נגיחה מסובבת לפינה הרחוקה והכפלת היתרון. רודיגר/GettyImages, Alex Grimm

דקה 56: גול! גרמניה ב-0:3: אחרי שבישל את השער הראשון במשחק, לירוי סאנה גם מצא את הרשת. לאון גורצקה הרים את הראש וראה את סאנה מסתנן מצד שמאל, מסר לו בין שני שחקנים וסאנה בכדור עוצמתי לרשת העליונה לא השאיר לשוער האיסלנדי סיכוי.

דקה 62: לא ייאמן! טימו ורנר, שעבר עונה קשה בצ'לסי וכעת הפך לשחקן מחליף בקבוצה, רשם החמצת ענק. הוא נותר במרכז הרחבה מול שער חשוף והיה צריך רק לגלגל את הכדור לרשת, אבל בעט מעל השער.

דקה 89: גול! כמעט חצי שעה אחרי החמצת הענק, טימו ורנר העלה את גרמניה ל-0:4! קאי האברץ, חברו לצ'לסי, יכול היה לבעוט, אבל החליט לפרגן והחלוץ כבש מקרוב. תחילה הדגל הונף לנבדל, אבל שופטי המסך אישרו את השער.

הנזי פליק חוגג עם טימו ורנר. Alex Grimm, GettyImages
בסוף הוא מצא את הרשת. טימו ורנר עם הנזי פליק/GettyImages, Alex Grimm

משחקים נוספים

צפון מקדוניה - רומניה 0:0
ארמניה - ליכטנשטיין 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully