וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטלנד באופוריה: "ניצחון ענק, המשחק מול ישראל - על כל הקופה"

עודכן לאחרונה: 3.10.2021 / 9:31

הסקוטים מאושרים אחרי ה-0:1 על אוסטריה: "היינו חותמים על תיקו". האוסטרים במשבר: "לא בטוח שפודה עדיין יהיה המאמן בעוד חודש"

תקציר: אוסטריה - סקוטלנד 1:0/ספורט1

בזמן שישראל וסקוטלנד מתכוננות להיאבק על המקום השני בבית ו' של מוקדמות מונדיאל 2022, אוסטריה נותרה מאחור. הנבחרת שערב פתיחת הקמפיין סומנה כזו שתילחם עם דנמרק על הפסגה, סיימה אמש (שלישי) חמישה ימי סיוט עם הפסד בית 1:0 לסקוטלנד.

פרנקו פודה קיווה מאוד לתיקון אחרי התבוסה הכואבת 5:2 לישראל בחיפה, אבל אוסטריה ספגה מפנדל בדקה ה-30 ולא הייתה מספיק חזקה כדי לפצח את ההגנה הסקוטית. המאמן הגרמני שמע את הקהל קורא לו להתפטר וב-Laola כתבו: "האם פודה עדיין יהיה מאמן נבחרת אוסטריה במשחק נגד איי פארו בעוד חודש? זו שאלה פתוחה".

מאמן נבחרת אוסטריה, פרנקו פודה. רויטרס
אכזבה עצומה. פודה אמש/רויטרס

הלחץ על המאמן עצום. הוא ספג ביקורות במשך זמן רב, אבל הן נרגעו אחרי הופעה טובה ביורו. אבל כעת הגרמני שוב על המוקד ונראה שרק ניצחון חוץ בדנמרק יכול להשאיר לו סיכוי כלשהו לסיים במקום השני ששווה פלייאוף. אתמול הוא אמר: "הציפיות אחרי היורו מאוד גבוהות. כמובן שאנחנו במצב קשה, כמובן שאין לנו מספיק נקודות אחרי שישה משחקים. אני רוצה להיות כאן, להיות מאמן נבחרת אוסטריה. יש עוד 12 נקודות בקופה ונעשה הכל כדי לקחת אותן".

המאמן המשיך: "האכזבה גדולה, שלוש נקודות משלושה משחקים זה פשוט לא מספיק. אנחנו מתנצלים בפני כולם באוסטריה. אני חושב שיותר מדי שחקנים לא היו בשיאם היום. כשדבר כזה קורה, אתה מפסיד".

בסיום המשחק מרקו ארנאוטוביץ' שוחח עם חלק מהאוהדים הזועמים וסיפר לעיתונאים: "אתם מבינים לבד שהם לא ביקשו ממני חתימות. הם עצבניים, ובצדק. הם ראו נבחרת שמגיעה לשיאה ביורו ועכשיו לא מסוגלת לשחזר את זה".

שחקני נבחרת סקוטלנד חוגגים. רויטרס
עשו את שלהם. שחקני סקוטלנד חוגגים/רויטרס

בינתיים בסקוטלנד מבינים שהמשחק בחודש הבא מול ישראל, יקבע ככל הנראה את זהות הנבחרת שתשחק בפלייאוף. "יש לנו עוד דרך ארוכה, אבל אין ספק שההפסד של אוסטריה לישראל עזר לנו מאוד", הודה שחקן העבר בילי דודס. "ואם זה לא מספיק, גם אנחנו ניצחנו את אוסטריה. הייתי חותם על תיקו, אבל לא אתלונן על הניצחון. נראה שהמשחק מול ישראל יקבע מי תעלה לשלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully