וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומאן עונה לפיאניץ': "היה משמעותית פחות טוב משאר הקשרים שלנו"

מאמן ברצלונה הגיב לדבריו של הבוסני שהועבר במהלך השבוע מהקטלאנים לבשיקטש ויצא נגד ההולנדי לאחר שמיעט לשחק: "ניסינו ועשינו מה שיכולנו, ופשוט נוכחנו שישנם שחקנים טובים יותר ממנו"

תקציר: כל השערים ממשחקי מוקדמות המונדיאל באירופה, 7 בספטמבר/ספורט1

מיראלם פיאניץ' לא ירצה לזכור את התקופה שלו בברצלונה. הבוסני שהועבר במהלך השבוע לבשיקטש הביע את אכזבתו ממאמן בארסה רונאלד קומאן מיד לאחר שהשלים את מעברו לטורקיה. פיאניץ' טען אז שלא הבין מה ההולנדי רוצה ממנו ומדוע אינו סופר אותו. היום (רביעי) החליט מאמן ברצלונה לענות למי שהיה שחקן שלו עד לא מזמן.

"אני מבין שיש תסכול מצד השחקן, ואני מבין את זה", אמר קומאן ל-Mundo Deportivo. "עם זאת, במונחים של צורת המשחק שלנו וההתנהלות ללא הכדור הוא היה משמעותית פחות טוב משאר הקשרים שלנו".

רונאלד קומאן מאמן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
ענה לפיאניץ'. קומאן/GettyImages, David Ramos

ההולנדי ניסה לסכם את דבריו בצורה חיובית: "אני מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם. זה היה מצב סבוך, אבל ניסינו ועשינו מה שיכולנו, ופשוט נוכחנו שישנם שחקנים טובים יותר ממנו".

כזכור, בריאיון במהלך השבוע לתקשורת הספרדית טען פיאניץ' כי קומאן לא כיבד אותו במהלך התקופה שהבוסני התאמן תחת ההולנדי. "אני זה ששאלתי מה הוא רוצה ממני, באיזו עמדה הוא רוצה אותי, מה אני עושה לא בסדר" אמר אז. "עשיתי את זה כדי לתקן דברים ולהשתלב כמה שיותר טוב. הוא לא נתן לי תשובות. ככל שהזמן עבר, הסיטואציה החמירה, אבל בלי סיבה נראית לעין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully