וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישה קשה בברצלונה: "לאפורטה נזף באומטיטי, שהחל לבכות"

עודכן לאחרונה: 4.9.2021 / 14:15

הנשיא זעם על הבלם שסירב לעזוב, הצרפתי התגונן והאשים את הצוות הרפואי במצבו. אחרי שיובש ועבר לבשיקטאש, פיאניץ' סגר חשבון: "קומאן לא שם עליי פס, הוא מאמן מוזר"

מסיבת העיתונאים בה הוצג ליאונל מסי כשחקן פריז סן ז'רמן/רויטרס

ב-2018 סמואל אומטיטי היה על גג העולם. הוא סייע לנבחרת צרפת לזכות במונדיאל, כבש את שער הניצחון בחצי הגמר מול בלגיה, ומעמדו כהווה והעתיד של הגנת ברצלונה היה יציב. מאז חלפו שלוש שנים בהן הוא לא הפסיק להיפצע, מיעט מאוד לשחק, והקבוצה רק חיפשה דרך כדי להשתחרר מהחוזה שלו. היום (שבת) דווח ב"מונדו דפורטיבו" על פגישה דרמטית שהתקיימה בחודש שעבר בינו לבין ראשי המועדון, כולל הנשיא ז'ואן לאפורטה.


חוזהו של אומטיטי מסתיים ב-2023, וכאמור, הקטאלנים רצו למצוא לו יעד חדש לאור העובדה כי תרומתו לקבוצה הצתמצמה מאוד בשנים האחרונות. על פי הדיווח, בפתיחת הפגישה בין הצדדים לאפורטה השתלח באומטיטי על כך שהוא מסרב לעזוב על אף שהצוות המקצועי כבר אינו מעוניין בשירותיו. עם זאת, בשיחה שהתקיימה ביוזמתו של הצרפתי הוא הגן על עצמו, האשים את הצוות הרפואי וטען כי באמצעות רופאים חיצוניים הוא החלים בצורה הרבה יותר טובה ומהירה.

סמואל אומטיטי שחקן ברצלונה. רויטרס
בימים טובים יותר. סמואל אומטיטי ב-2018/רויטרס

לאפורטה האמין לגרסתו של הצרפתי והבין כי ייתכן והמועדון לא הצליח לתמוך בשחקן ברגעים הכי קשים שלו. באותו הרגע, אומטיטי החל לבכות. בדיווח נטען כי הפגישה הסתיימה בחיבוק בין הצדדים ועם הבטחה של הנשיא שהוא ישוחח עם המאמן רונאלד קומאן כדי שיגלה רגישות לסיטואציה של הבלם.

אומטיטי לא היה השחקן היחיד אותו ברצלונה ניסתה להעזיב הקיץ, כאשר בתוך הרשימה הארוכה נמצא גם מיראלם פיאניץ'. קשר נבחרת בוסניה הצטרף לקטלאנים אחרי שהיה בורג מרכזי ביובנטוס בתחילת השנה שעברה בעסקה ששלחה את ארתור לגברת הזקנה. בבארסה תלו הרבה תקוות בבוסני, אלא שזה בקושי שיחק בעונה שעברה ואחרי שבעיקר קישט את הספסל או היציע, נשלח הקיץ לבשיקטאש הטורקית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מיראלם פיאניץ' ברצלונה. GettyImages
קומאן לא ספר אותו. פיאניץ'/GettyImages

אחרי שמעברו לטורקיה הושלם, פיאניץ' פתח פה גדול על רונאלד קומאן מאמן ברצלונה ואמר בריאיון: "עד היום אני לא ממש מבין מה קומאן רצה ממני. הוא אפילו לא ניסה להסביר לי דברים או למצוא פיתרון. אני זה ששאלתי מה הוא רוצה ממני, באיזו עמדה הוא רוצה אותי, מה אני עושה לא בסדר. עשיתי את זה כדי לתקן דברים ולהשתלב כמה שיותר טוב".

"הסיטואציה שלי בבארסה הייתה מסובכת", הוסיף פיאניץ', הגעתי לקבוצה באיחור של שבועיים בגלל הקורונה. התאמנתי לבד כדי להיות כשיר והמאמן לא חשב לדבר איתי בכלל. אפילו לא הציג את עצמו או אמר לי מה הציפיות שלו ממני. כדי לזכות בתארים, מאמן צריך 17-18 שחקנים. אבל מבחינתו לא היו בעיות במשחק, הוא לא נתן לי תשובות. ככל שהזמן עבר, הסיטואציה החמירה, אבל בלי סיבה נראית לעין".

שחקן ברצלונה, מיראלם פיאניץ'. Eric Alonso, GettyImages
עונה שירצה לשכוח. מיראלם פיאניץ' במדי ברצלונה/GettyImages, Eric Alonso

"אני עבדתי קשה כמו מקצוען, אבל הוא שם עליי פס ואף אחד במועדון לא הבין למה", הוסיף פיאניץ', "קומאן לא כיבד אותי. הוא שם עליי פס מהרגע הראשון. הוא מאמן מאוד מוזר, זו הפעם הראשונה שאני רואה התנהלות כזו. תמיד אהבתי את ברצלונה וחשבתי שאני מתאים לפילוסופיית המשחק שלה, אבל המאמן חשב אחרת".

פיאניץ' החל את הקריירה שלו דווקא בצרפת, שם שיחק בהצלחה במץ ובליון. ב-2011 הוא עבר לרומא והפך להיות שחקן מאוד מרכזי בשורותיה ונחשב לאומן גם בבעיטות חופשיות. פיאניץ' כבש 27 שערים בכך הכול ברומא וביובה הוא מצא את הרשת 15 פעמים. בבארסה הוא לא כבש אפילו פעם אחת ורוב ההופעות שלו היו כמחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully