וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה חושפים: החוזה האמיתי של גריזמן, ההודעה ההיסטורית של מסי

עודכן לאחרונה: 5.9.2021 / 11:14

בתקשורת בקטאלוניה חושפים מסמכים: מה בדיוק הודיע מסי בפקס המפורסם, ופירוט מלא של הסכומים העצומים שהרוויח גריזמן (כולל הסעיפים המוזרים)

פרומו ברזיל נגד ארגנטינה, ליאונל מסי מתחבק עם ניימאר/ספורט 1

שני העיתונים הגדולים של קטאלוניה יצאו הבוקר (ראשון) עם "חשיפות" שנוגעות לשני כוכבי ברצלונה שעזבו הקיץ את המועדון: ליאו מסי ואנטואן גריזמן.

שער "מונדו דפורטיבו": הפקס ששלח מסי להנהלת ברצלונה. מונדו דפורטיבו, צילום מסך
הפקס שהסעיר את העולם. שער "ספורט"/צילום מסך, מונדו דפורטיבו

ב"מונדו דפורטיבו" חשפו לראשונה צילום של הבורופקס המפורסם - ההודעה הרשמית של ליאו מסי להנהלת ברצלונה שבה הוא מבשר על כוונתו לעזוב ועל דרישתו להשתחרר בחינם. "מדובר במסמך שרבים סבורים שמקומו במוזיאון", הכתב ב"מונדו דפורטיבו" על הפקס ששלח הארגנטינאי ב-24 באוגוסט בשעה 18:19 ממשרדיו בברצלונה, והסעיר את עולם הכדורגל.

כזכור, למסי הייתה אפשרות להשתחרר בחינם עד ה-10 ביוני בקיץ שעבר, אבל הוא לא הודיע על ההנהלה על כך בתאריך המיועד ולכן חוזהו הוארך אוטומטית בשנה נוספת. כעת ב"מונדו" מאשרים: מסי כתב להנהלת ברצלונה שהתאריך 10 ביוני כוון לסיום העונה, ולכן מותר לו להודיע עכשיו על עזיבתו, כי העונה הסתיימה באיחור, בעקבות הדחיות הארוכות שנוצרו על רקע הקורונה: "סעיף השחרור צריך להיות מפורש על פי מועד סיום העונה, שנדחה בגלל סיבות של כוח עליון על רקע הקורונה... וכך על פי הסכם בינינו, אני מנצל את זכותי לסיים את החוזה החל מה-30 באוגוסט 2020, על פי סעיף 3.1 בחוזה. שלכם, ליאונל אנדרס מסי". ב"מונדו דפורטיבו" התגאו בפרסום המסמך המקורי, והוכיחו שהמסמך שהופץ בתקשורת באנגליה ובספרד בקיץ שעבר היה מזויף.

עוד בוואלה!

זעם בארגנטינה אחרי העבירה המחרידה על מסי: "עד מתי השופטים יעדיפו את ברזיל?"

לכתבה המלאה
החוזה של גריזמן בברצלונה. "ספורט", צילום מסך
יותר מדי כסף. גריזמן/צילום מסך, "ספורט"

במקביל, ב"ספורט" פרסמו את החוזה של אנטואן גריזמן, שכזכור עבר הקיץ לאתלטיקו מדריד. גריזמן עורר לא מעט דיונים בקרב אוהדי ברצלונה מאז שעבר אליה, גם בגלל התפוקה הלא מספקת שלו ביחס לציפיות וגם בגלל הדיווחים הבלתי פוסקים עליו על רקע העלות הגבוהה שלו. ב"ספורט" כעת מפרטים את פרטי החוזה שלו: בשנה הראשונה שלו הוא הרוויח 17 מיליון יורו ברוטו שכר בסיס, בשנה השנייה 18 מיליון, ולמעשה בכל עונה השכר שלו היה אמור לעלות במיליון יורו נוספים - סך הכל שכר של 95 מיליון יורו לחמש שנים.

אבל זה כאמור רק הבסיס. החוזה גם כולל פרטים על הבונוסים שהגיעו לשחקן - אם ישחק מספר מסוים של משחקים, או אם הקבוצה תזכה בתארים, דבר שכולל תוספת משמעותית לשכרו. כך למשל אם הוא משחק 60 אחוז מהדקות, הוא מקבל עוד 2.5 מיליון יורו (מה שהוא אכן עשה בשתי העונות שלו).

בסך הכל גריזמן הרוויח בשתי העונות שלו בבארסה 46.5 מיליון יורו, ואם היה מצליח לעמוד בכל הסעיפים שלו בחמש שנות החוזה שלו יכול היה לכניס 177.5 מיליון יורו בסך הכול.

בנוסף, על אף שברצלונה שילמה את סכום השחרור שלו - גריזמן קיבל מבארסה "מענק חתימה" של 5 מיליון יורו. מנגד, אם גריזמן היה משלים את העונה השלישית הוא היה מקבל "מענק נאמנות" של 7 מיליון יורו, סכום נוסף שנחסך מבארסה. אחרי העונה הרביעית אמור היה לקבל עוד 6.5 מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully