וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגיע בחינם? בריאל יודעים: נצטרך לשלם על אמבפה את העמלות היקרות בהיסטוריה

כוכב פ.ס.ז' ממשיך לסרב להאריך חוזה וצפוי להפוך לשחקן חופשי, אבל צירופו עדיין עלול לעלות מעל 80 מיליון יורו. לאגוארו כבר נמאס מהסאגה: "כולם מבלבלים את המוח"

תקציר: צרפת - בוסניה 1:1/ספורט 1

בספרד טוענים: למרות שקיליאן אמבפה צפוי להפוך לשחקן חופשי בתום העונה, ריאל מדריד עשויה לשלם סכומי עתק כדי לצרפו. לפי "מארקה", העלות הכוללת של עמלות הסוכנים לצד מענק החתימה של אמבפה במועדון, עשויה להגיע ללמעלה מ-80 מיליון יורו. ההערכות הן שבכל מקרה, הזוכה המאושרת באמבפה תצטרך לשלם במסגרת העסקה את עמלות הסוכן הגבוהות אי פעם.

אמבפה אמנם מנוהל ומיוצג על ידי בני משפחתו ולא על ידי אחד מסוכני העל המפורסמים, אבל לפמליה שלו אין שום כוונה לוותר על העמלות הגבוהות שהפכו לנתח משמעותי בהעברות גדולות שכאלה. כך, למשל, פורסם בחודשים האחרונים שמינו ראיולה המייצג את ארלינג הולאנד, הציב לצ'לסי וברצלונה שהביעו התעניינות בכוכב הנורבגי של בורוסיה דורטמונד, דרישה של עמלה בגובה של 40 מיליון יורו.

אילוסטרציה של קיליאן אמבפה במדי ריאל מדריד. מתוך טוויטר, צילום מסך
זה הולך להיות עסק יקר, ככה או ככה. אמבפה/צילום מסך, מתוך טוויטר

ריאל מדריד עדיין בטוחה שהעסקה תהיה כדאית, ועדיין תשמח להחתים את אמבפה במחיר נמוך ביותר מחצי מכפי שהציעו לפ.ס.ז' תמורתו לפני סגירת חלון ההעברות. כזכור, ריאל הגישה למועדון הפאר הצרפתי שלוש הצעות רשמיות - האחרונה שבהן בגובה 200 מיליון יורו - שכולן נדחו.

בינתיים יש מי שכבר מאס בסאגה המתמשכת סביב החלוץ הצרפתי. אחד מהם הוא סרחיו אגוארו, שאמר אמש במהלך ריאיון עם אושיית הרשת הספרדית איבאי יאנוס: "כל היום כולם מבלבלים את המוח. אמבפה, אמבפה, אמבפה, אמבפה. כל היום וכל הלילה. זה כבר מתחיל להימאס, לא?".

עוד בוואלה!

צרפת עם רצף שלילי היסטורי, לוריס מודאג: "משהו שבור מאז אופוריית המונדיאל"

לכתבה המלאה

אמבפה מתאושש מפציעה שספג במהלך משחקה של נבחרת צרפת מול בוסניה. הוא צפוי להיות כשיר למחזור הליגה הבא של פ.ס.ז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully