וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות בנבחרת ישראל: "זה משחק מכריע לגבי המשך הקמפיין"

עודכן לאחרונה: 4.9.2021 / 9:19

אחרי הטיול באיי פארו, בנבחרת מאמינים שאפשר לנצח גם את אוסטריה. שחקן על סאגת דאבור: "ברור שיהיו שריקות בוז, מקווים שהקהל לא יתמקד בזה". אלחמיד יחזור להרכב, ניר ביטון או דן גלזר יחליפו בקישור את דור פרץ הפצוע

ביברס נאתכו על תופעת ערן זהבי אחרי ה-0:4 של נבחרת ישראל/באדיבות ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל תערוך הבוקר (שבת) אימון קל לקראת המשחק נגד אוסטריה במוקדמות המונדיאל (21:45), כאשר השחקנים מחכים לראות האם המאמן יתרגל את ההרכב, בניגוד לאמש. בנבחרת ישנה דריכות גדולה מאוד לקראת המשחק. "אין ספק שזה משחק מכריע לגבי המשך הקמפיין", אמר שחקן בנבחרת, "אנחנו מבינים את המשמעות ומאמינים בעצמנו. אוסטריה נבחרת חזקה מאוד אבל בבית אנחנו יכולים לנצח".

חאתם עבד אלחמיד שחקן נבחרת ישראל. דני מרון
יחזור להרכב. אלחמיד במדי הנבחרת/דני מרון

בקרב השחקנים כולם מקווים שכל סאגת מונס דאבור לא תפריע לנבחרת על כר הדשא ושהקהל יהיה מאופק. "יהיו שריקות בוז זה ברור, אף אחד מאיתנו לא תמים", אמר שחקן אחר, "אבל התקווה הגדולה היא שזה לא יהיה משהו שהקהל יתמקד רק בו ויפריע לכולנו. זה באמת אחד המשחקים החשובים בשנים האחרונות וחשוב שהקהל יהיה מאחורינו".

המאמן וילי רוטנשטיינר ימשיך בשיטת שלושת הבלמים, כאשר חאתם עבד אלחמיד ייכנס להרכב. אלחמיד לא כשיר במאת האחוזים וחוזר מפציעה, ולכן הוחלט מראש לתת לו מנוחה נגד איי פארו. אלא שכעת בצוות המקצועי צפויים להכליל אותו במשחק החשוב מבין השלושה בסבב הנוכחי.

ההתלבטות הגדולה היא בין ניר ביטון לאוראל דגני, כאשר בקישור ישנה התלבטות בין ניר ביטון לדן גלזר לגבי מי יהיה זה שיקבל את הקרדיט בהרכב במקומו של דור פרץ הפצוע. מי ששוב במרכז העניינים הוא ערן זהבי, שרחוק שלושה שערים בלבד משיא הכיבושים בנבחרת ישראל. "ערן בטירוף לנפץ את השיא", קבע אחד מחבריו בנבחרת, "אנחנו סומכים עליו בכל משחק ומשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully