וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג מזהיר מפני ערן זהבי: "מעשר בעיטות, הוא מבקיע שמונה"

מאמן נבחרת ישראל לשעבר החמיא רבות לכוכב שהתאמן תחתיו, וגם הזהיר מפני החבורה של רוטנשטיינר: "יכולים לשחק טוב מאוד"

תקציר כל השערים מהמחזור הרביעי במוקדמות המונדיאל/ספורט1

כמו בישראל, גם באוסטריה ממשיכים להתכונן למפגש בין שתי הנבחרות מחר (21:45, כאן11) באצטדיון בחיפה. בתקשורת המקומית ריאיינו את מאמן הנבחרת הישראלית בעבר אנדי הרצוג, שעבד תחת המאמן הנוכחי של הכחולים-לבנים, וילי רוטנשטיינר, שאז תפקד כמנהל הטכני. האוסטרי נזכר ב-2:4 הגדול של ישראל מהפעם האחרונה ששתי הנבחרות נפגשו בארץ, וכמובן הזהיר מפני ערן זהבי.

"מעשרה מצבי בעיטה, זהבי מבקיע שמונה", אמר הרצוג על הכוכב הישראלי. "היום הוא הסופרסטאר הכי גדול בכדורגל הישראלי". מאמנו לשעבר של זהבי הוסיף: "הוא הרוויח הרבה יותר כסף משחקנים כמו ארנאוטבויץ' כאשר שיחק בסין, אבל הוא מקצוען ברמות הכי גבוהות, לכןהוא חזר לאירופה - הוא רצה להגיע שוב לליגת האלופות. למרבה הצער, הוא לא הצליח לעשות את זה עם איינדהובן".

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי עם המאמן אנדי הרצוג. רויטרס
שפע מחמאות לשחקנו לשעבר. הרצוג עם זהבי/רויטרס

הרצוג התייחס גם לתפקודו של זהבי במערך של וילי רוטנשטיינר, שלטענתו לא שינה יותר מידי בהקשר הזה ממה שהיה בתקופתו כמאמן. "אין לו יותר מידי אפשרויות מעבר ללהמשיך באותה הדרך בה האמנו אז כשעבדנו יחד, כאשר אני הייתי המאמן והוא היה המנהל הטכני.

לסיום הרצוג שיתף את דעתו בנוגע למשחק מחר בין הנבחרת של מולדתו לבין הנבחרת אותה אימן עד לא מזמן: "אני מאמין שוילי רוטנשטיינר ידאג להציב את שחקני נבחרת ישראל בצורה כזו שתגרום למשחק סגור, ועדיין לא מעט יהיה תלוי במזל. אם הישראלים יצליחו לבצע את הפעולות שהם רוצים לבצע, הם יוכלו לשחק טוב מאוד, ראינו את זה אז, כשהם ניצחו 2:4. אוסטריה הייתה צריכה להוביל 0:2, אבל אז ספגנו שני שערים והתוצאה יכלה בשלב זה להיות גם 1:5 להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully