וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור נתניה למנהלת ליגת העל: אשרו לנו תקציב מופחת

3.9.2021 / 15:04

הצהובים הגישו מכתב למנהלת הליגה לאחר שלא הצליחו לגייס את תקציב המינימום בבקשה שיאושר להם לשחק עם מיליון שקל פחות מהתקציב הנדרש: "נעביר כולנו מסר כי הכדורסל והספורט ניצח"

תקציר: הופעת הבכורה של ים מדר במדי פרטיזן בלגרד/מתוך יוטיוב

אליצור נתניה הגישה היום (שישי) בקשה רשמית למנהלת הליגה על מנת לאשר לקבוצה לשחק בליגת העל בתקציב מינימום של 5.5 מיליון שקל במקום 6.5 מיליון שקל. כזכור, בתחילת השבוע היה לנתניה חור של כמיליון שקל כדי לשחק בליגה. במועדון החליטו לפנות למנהלת כדי לאשר להם לפנים משורת הדין לשחק עם תקציב שהוא נמוך משמעותית מתקציב המינימום.

שחקני אליצור נתניה. לירון מולדובן
מסרבת לוותר. אליצור נתניה/לירון מולדובן

"מועדון הכדורסל אליצור נתניה המקדש דרך של פיתוח הכדורסלן הישראלי הגיע לתוצאה מיוחדת מאוד ועלה לליגת העל בדרך ספורטיבית מהמרגשות שידע הכדורסל בישראל", נכתב בהודעת המועדון, "זה נכון , לא תכננו לעלות ליגה אבל זה קרה ומאותו הרגע העיר , המועדון וכל מי שהכדורסל והספורט יקרים לו היתגייסו על מנת לגרום לזה לקרות. ניתנה התחייבות לבנות אולם כדורסל ראוי לליגת העל והכל מוכן להמשיך את הסיפור שלנו".

"לוחות הזמנים הקצרים, הותירו למועדון פחות משבועיים להעמיד את התקציב לליגת העל, וזאת לאחר עזיבת נותני חסות לאחר הודעת המינהלת. אנחנו מאמינים ובטוחים שלאור לוחות הזמנים הבלתי סבירים והקיץ הקשה שעברנו, יו"ר מנהלת הליגה יאשר את הבקשה בהתאם לסמכותו ונעביר כולנו מסר כי הכדורסל והספורט ניצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully