וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור נתניה מנסה לגייס כספים עד הרגע האחרון, תשחק בליגת העל?

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 11:32

אחרי שכבר קיבלו אישור מבית הדין העליון של איגוד הכדורסל ומנהלת הליגה, ערכו פגישות ואף סגרו את האולם בחדרה, התברר כי לקבוצה חסר עדיין כסף

האם אליצור נתניה תשחק בליגת העל? קצת יותר מחודש מפתיחת המשחקים ותשובה סופית ומוחלטת עדיין אין. אמנם בעקבות פסיקת בית הדין העליון של איגוד הכדורסל מנהלת הליגה קיבלה את הקבוצה לליגה, אך המבחן הסופי של הצהובים לקראת העונה הקרובה יהיה רק השבוע.

נתניה תצטרך עד מחר (שלישי) להגיש לבקרת התקציבים את כל המסמכים שמבטיחים את הגעתה לתקציב המינימום, כולל ערבויות, כשכבר לפני כחודש היא השיגה אישור עקרוני מטעם הבקרה. אלא שלוואלה! ספורט נודע כי בימים האחרונים עסוקים בקבוצה בנסיונות גיוס של כספים אחרונים כדי להשלים את המשימה, כשההערכות הן שלקבוצה חסר עדיין כמיליון שקל.

בקבוצה כבר החלו בשבועיים האחרונים בהערכויות לליגת העל, ואף ערכו פגישה במנהלת הליגה עם כלל האנשים שאמורים לאייש את התפקידים במועדון. כמו כן נערך סיור באולם בחדרה שצפוי להיות האולם הביתי של הצהובים אם יהיו בליגת העל.

עידו פליישר שחקן מכבי ראשון לציון. לירון מולדובן
מועמד. פליישר/לירון מולדובן

בצד המקצועי חתומים בנתניה חמישה שחקנים מהעונה שעברה - רועי פריצקי, איתי מושקוביץ, עמית אהרוני עבדולאיי גוואיה וברייס וושינגטון ובמועדון סימנו שני שחקנים לצירוף - כרם משעור ועידו פליישר שעשוי לא לעבור לפולין למרות שחתם שם לאחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully