וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד לחוצה אחרי ההפסד: "לאיזה בלגן הכנסנו את עצמנו"

עודכן לאחרונה: 3.9.2021 / 7:17

ההפסד לשבדיה סיבך את האדומים, לואיס אנריקה הודה: "אני לא יכול להיות אופטימי, אנחנו לא תלויים בעצמנו". בתקשורת ביקרו את הרכות של השחקנים: "זו הייתה נבחרת שברירית ולעתם אפילו מפוחדת"

תקציר: איטליה - בולגריה 1:1/ספורט1

"קשה לי להיות אופטימי כרגע. אנחנו תלויים בשבדיה ולא בעצמנו. נהיה צריכים לחכות למעידה שלנו, אבל לנו אסור לאבד עוד נקודות". כך אמר אמש (חמישי) מאמן נבחרת ספרד, לואיס אנריקה, אחרי ההפסד לשבדיה 2:1 בחוץ במוקדמות המונדיאל. זה היה אגב, ההפסד הראשון של לה רוחה במוקדמות מונדיאל מאז ה-1:0 לדנמרק במרץ 1993.

ספרד הגדולה, זו שלא פספסה מונדיאל מאז 1974, פתאום חוששת. אחרי 4 מחזורים בבית ב', ללואיס אנריקה ושחקניו יש רק 7 נקודות מ-12 אפשריות, בעוד שבדיה מוליכה עם 9 מ-9 וכמובן משחק פחות. מקום שני ישלח את ספרד רק לפלייאוף וכעת כל הלחץ על השחקנים באדום לקראת שני משחקים נגד גאורגיה וקוסובו בימים הקרובים.

מאמן נבחרת ספרד, לואיס אנריקה. Michael Campanella, GettyImages
מחכה למעידה של היריבה. לואיס אנריקה/GettyImages, Michael Campanella

"לאיזה בלגן הכנסנו את עצמנו", כתבו ב"מארקה", "הטעם הטוב שנשאר אחרי ההפסד לאיטליה בפנדלים ביורו - נעלם. הנבחרת לא ידעה להתעלות בסולנה, נראתה שברירית ולעתים אפילו מפוחדת".

ב"אס" הוסיפו: "ספרד הפסידה בשבדיה והסתבכה. זו אזעקה בצבע אדום (צבע המדים). עלייה אוטומטית מונדיאל הפכה למאוד מסובכת עכשיו ובשני המשחקים בימים הקרובים, נגד גאורגיה וקוסובו, יש לספרד שתי ברירות: או לנצח, או לנצח".

עוד בוואלה!

רק 1:1 לאיטליה נגד בולגריה, הונגריה-אנגליה 4:0. צפו בתקציר

לכתבה המלאה

בספרד תהו כיצד השחקנים של לואיס אנריקה ביצעו 6 עבירות בלבד לאורך המשחק ובין היתר תלו את ההפסד בחוסר האגרסיביות של השחקנים. המאמן אמר: "זו רק אשמתי. לא היה לנו משחק רע, אבל הפסדנו בהרבה מאוד מאבקים. זה היה החלק הכי חלש שלנו, לא היינו מספיק טובים במאבקים על הכדור".

"לא הגיע לנו להפסיד", אמר ג'ורדי אלבה, "המחצית הראשונה שלנו הייתה מעולה וחבל שהם השוו באופן מיידי אחרי שער היתרון שלנו. הם יצאו להתקפת מעבר ועשו זאת היטב. אין לנו יותר מרווח לטעויות, אנחנו חייבים להשתפר. יש עוד הרבה נקודות, עוד משחקים קשים ואנחנו חייבים לנצח בכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully