וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "לא היינו כובשים גם עוד חצי שעה. חייבים לנצח בשוויץ"

איטליה השוותה שיא, אבל התאכזבה מהתיקו נגד בולגריה. בונוצ'י: "לא היינו מדויקים". קייזה: "אנחנו כבר מדברים על שוויץ"

תקציר: איטליה - בולגריה 1:1/ספורט1

רוברטו מאנצ'יני הפך אמש (חמישי) למאמן עם הכי הרבה משחקי בית ללא הפסד בנבחרת איטליה: 18. אלופת אירופה רשמה משחק 35 ברציפות ללא הפסד וזו השוואת שיא אירופי שהיה שייך עד עתה רק לספרד. אבל זה בדיוק מה שהיא עשתה נגד בולגריה: היא לא הפסידה. אבל היא גם לא ניצחה.

האזורי חזרו להופיע לראשונה מאז אותו גמר בלתי נשכח בוומבלי, אבל הסתפקו ב-1:1 נגד יריבה נחותה בהרבה. 27 איומים על השער הבולגרי הניבו רק שער אחד של פדריקו קייזה והחילופים של מאנצ'יני שלעתים היו חלק מסיפור ההצלחה של איטליה ביורו, לא הושיעו הפעם.

"היינו חייבים להיות יותר קליניים מול השער", אמר המאמן בסיום, "יצרנו הרבה מאוד הזדמנויות, אבל זה היה אחד מאותם משחקים שגם אם היינו משחקים עוד חצי שעה, לא היינו כובשים. פשוט לא היינו מספיק מדויקים. נתנו הכול כדי לנצח במשחק הזה. יש לנו משחק חשוב ביום ראשון ונהיה חייבים לנצח בו".

מאמן נבחרת איטליה, רוברטו מאנצ'יני. רויטרס
הפעם החילופים לא הושיעו. מאנצ'יני/רויטרס

חייבים לנצח? מאנצ'יני יודע על מה הוא מדבר. ביום ראשון החבורה שלו תתארח אצל שוויץ שנחשבת לאיום העיקרי עליה במאבק על המקום הראשון והכרטיס האוטומטי למונדיאל בקטאר. לפני כשלושה חודשים איטליה ניצחה 0:3 ביורו, אבל שלושת המפגשים לפני כן הסתיימו ללא הכרעה ונראה שהאזורי לא ילקקו דבש בבאזל.

עוד בוואלה! ספורט

אנגליה הביסה את הונגריה 0:4 בחוץ. צפו בתקציר

לכתבה המלאה

הקפטן לאונרדו בונוצ'י אמר: "ידענו שהם יתגוננו עם הרבה שחקנים והתכוננו לזה. לא היינו מדויקים וזה מצער אותנו כי רצינו לחגוג את המשחק הראשון מאז גמר היורו עם ניצחון. אנחנו צריכים להתרכז עכשיו במשחק נגד שוויץ - זה משחק שחייבים לנצח בו".

פדריקו קייזה שכבש באצטדיון ארטמיו פרנקי בו חל את הקריירה במדי פיורנטינה: "הייתי מאוד נרגש אחרי הכיבוש, אבל רציתי לנצח ולכן זה ערב מאכזב. אנחנו כבר מדברים על שוויץ. היינו יוצאים לשם יותר רגועים עם ניצחון, אבל נצטרך לשחק שם את המשחק שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully