וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת מתמוגגים מזהבי: "עד שהוא לא יהיה מספר אחת בכל הקטגוריות, הוא לא ינוח"

2.9.2021 / 6:40

הכוכב סחט מחמאות מחבריו אחרי השלושער ושבירת השיא של מזרחי: "הוא רק צריך שיא והוא כבר ישבור אותו. יש לו יכולת בעיטה מהטובות בעולם, מעניין מה הוא מכין לאוסטריה". רוטנשטיינר חשף את הבקשה של זהבי במחצית, גם נאתכו הודה: "יש לו אהבה בלתי מוסברת לכיבוש שערים"

תקציר: איי פארו - נבחרת ישראל 4:0 (ערן זהבי עם שלושער)/באדיבות כאן 11

נבחרת ישראל עשתה אמש (רביעי) את המוטל עליה בצורה מושלמת כשניצחה בצורה משכנעת 0:4 את איי פארו בחוץ במסגרת מוקדמות המונדיאל בקטאר וכעת הפנים של השחקנים והמאמן וילי רוטנשטיינר קדימה אל המשחק מול אוסטריה במוצאי שבת בחיפה. בהתאחדות לכדורגל החליטו לא לטוס במהלך הלילה לארץ, אלא לתת לשחקנים לישון היטב והיום בצהריים תמריא הנבחרת חזרה לארץ עם כל הליגיונרים לקראת המשחק בשבת.

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. אתר ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
מכין הפתעה לאוסטרים? זהבי/אתר רשמי, אתר ההתאחדות לכדורגל

זה היה עוד ערב קסום של ערן זהבי. הנבחרת פתחה מאוד מהוססת והמקומיים הכתיבו קצב ואיימו בכדורים נייחים עד שזהבי קיבל כדור הולכה טוב מביברס נאתכו, רץ לאורך יותר מ-30 מטר מצד ימין חתך למרכז וברגל שמאל, כביכול הפחות חזקה שלו, מצא את החיבורים כדי לפתוח את המשחק ולעשות אותו קל בסופו של דבר עבור ישראל. זהבי הוסיף עד הסיום עוד צמד וגם מואנס דאבור השתתף בחגיגה עם שער שבישל לו מנור סולומון בפעולה הטובה היחידה שלו במשחק. זה היה משחק לא טוב של סולומון, אבל כשיש את זהבי, כולם חוסים בצילו.

הכוכב הגיע למשחק כשהוא עם מספר זהה לאלון מזרחי בטבלת הכובש הישראלי הגדול בכל הזמנים. 334 שערים היו לשניהם לפני המשחק, אבל את הערב גמר מספר 7 עם 337 שערים וכעת הוא רוצה לנפץ שיא נוסף, זה של מוטל'ה שפיגלר שכבש 32 שערים עבור נבחרת ישראל, שלושה יותר ממנו. "ערן רק צריך שיא והוא כבר ישבור אותו", אמרו אמש שחקנים בנבחרת ישראל. "הוא לא ייתן לשיא הזה של שפיגלר לחמוק מבין רגליו. עד שהוא לא יהיה מספר אחת בכל הקטגוריות, הוא לא ינוח".

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר. אודי ציטיאט
"וילי מגלה סודות מחדר ההלבשה". רוטנשטיינר/אודי ציטיאט

רוטנשטיינר סיפר מיד בסיום המשחק שזהבי שוחח איתו בהפסקה וביקש ממנו לתת לו להשלים 90 דקות ולא להוציא אותו בחילוף. החלוץ שמע בסיום שרוטנשטיינר שיתף במידע ואמר בחיוך: "וילי מגלה סודות מחדר ההלבשה. אני מרגיש טוב, מרגיש שאני יכול לעמוד בעומסים ואני חושב שאני צריך להישאר על המגרש. ברור שאם היכולת לא הייתה טובה, אז וילי היה מחליף אותי והוא כבר עשה לי את זה בעבר. אני שמח שהוא השאיר אותי והנה בדקה האחרונה כבשתי את השלישי וזה הפך ליותר מתוק".

ערב לפני המשחק העלה זהבי לסטורי שלו באינסטגרם שער שכבש באימון המסכם. כדור חזק ומסובב ישירות לחיבורים. כזה ששוער לא יכול לקחת וזהבי כבר הבקיע לשוערים הכי טובים בעולם. "יש לו יכולת בעיטה מהטובות בעולם", אמרו אמש בנבחרת. "זו לא רק העוצמה האדירה של הכדור. הוא גם יודע לכוון לזוויות. שוער לא יכול להגיע לכדור שלו וזה סוד הקסם של הבעיטה. זה שערן עובד באימונים כמו מטורף ובועט מאות כדורים, זה הסיפור. הוא בועט שוב ושוב מכל זווית אפשרית עם שתי הרגליים והוא כל הזמן משפר את הבעיטה שלו. מעניין מה הוא מכין לאוסטריה אחרי שכבר כבש מולם שלושער בישראל?".

אוהדי נבחרת ישראל. ברני ארדוב
יגיעו בהמוניהם בשבת? אוהדי הנבחרת/ברני ארדוב

זהבי וגם אחרים בנבחרת ישראל קראו לקהל להגיע לחיפה במוצאי שבת. "אנחנו צריכים את הדחיפה של הקהל לתוצאה טובה בחיפה. מאוד חשוב לנו. ביחד עם הקהל נעשה תוצאה טובה מול אוסטריה", אמר זהבי. כזכור ההתאחדות לכדורגל שמה לעצמה כמטרה להתקדם בבית הזה ולסיים לפחות במקום השלישי. כעת בנבחרת מאמינים שהם יכולים להתמודד גם על המקום השני. "דנמרק תהיה ראש הבית. זה היה ברור מההגרלה", אמרו בנבחרת. "אבל אנחנו יכולים להאמין בעצמנו ולקוות שנוכל לסיים לפני אוסטריה וסקוטלנד. יש נבחרת חזקה. יש נבחרת שעדיין נהנית מגדול הכובשים בכל הזמנים עבור ישראל. כשיש לך את ערן זהבי בנבחרת, אתה חייב לצפות לעשות דברים גדולים".

גם נאתכו דיבר אמש כבר על המשחק הבא מול אוסטריה. "רצינו לסיים באיי פארו בניצחון וכעת אנחנו רוצים את הקהל איתנו בחיפה. המשחק מול אוסטריה בחיפה היה חוויה בלתי נשכחת. אם נדע לנצח את אוסטריה, נהיה חזק מאוד קדימה". על ערן זהבי אמר נאתכו: "אנחנו כבר 20 שנה יחד במגרשים. אני שמח שיצא לי לבשל לו את הגול שהפך אותו לגדול המבקיעים. יש לערן אהבה בלתי מוסברת לכיבוש שערים. ראיתי את ערן מתפתח, משתנה ועושה את הקפיצה שהוא עשה. אנחנו שמחים שיש לנו אותו והלוואי שיהיו לו עוד כמה שנים לחורר רשתות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully