וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנמרק ניצחה 0:2 את סקוטלנד, אוסטריה ניצחה במולדובה

עודכן לאחרונה: 2.9.2021 / 1:04

בליץ של ואס (14) ומיילה (15) סידר לסקנדינבים ניצחון ב"בית הישראלי". נוכחות רחפנים מעל המגרש הובילה לעיכוב בפתיחה בקישינב, באומגרטנר (45) וארנאוטוביץ' (90+4) סידרו ניצחון לנבחרת של פודה

תקציר כל שערי הערב במחזור הרביעי במוקדמות המונדיאל/סםורט 1

מתוך 13 משחקים שנערכו הערב (רביעי) במסגרת המחזור הרביעי במוקדמות מונדיאל 2022 באירופה, שלושה נערכו בבית ו', "הבית הישראלי" - בזמן שישראל השיגה 0:3 קליל אצל איי פארו, דנמרק גברה 0:2 על סקוטלנד בעוד אוסטריה ניצחה 0:2 בחוץ את מולדובה.

דניאל ואס, שחקן נבחרת דנמרק, קירן טירני, שחקן נבחרת סקוטלנד. Alan Harvey/SNS Group, GettyImages
התכבד בשער הראשון. דניאל ואס מול קירן טירני/GettyImages, Alan Harvey/SNS Group

דנמרק - סקוטלנד 0:2

בקיץ האחרון, הנבחרת של קספר יולמאנד הדהימה את כל אירופה עם הגעה לחצי גמר היורו, ללא כריסטיאן אריקסן שהתמוטט והזדקק להחייאה במחזור הראשון של הטורניר. הערב, הדנים הראו שמה שקרה באליפות אירופה לא היה מקרי. אחרי 0:2 על ישראל, 0:8 על מולדובה ו-0:4 מרשים בחוץ על אוסטריה, האדומים שמרו על מאזן מושלם ונטול ספיגות.

סימון קיאר, בלם וקפטן הנבחרת שלמעשה לקח חלק פעיל במאמצי ההחייאה והצלת חייו של כריסטיאן אריקסן וזכה על כך לפרס של כבוד מאופ"א, פותח במרכז ההגנה לצד אנדראס כריסטנסן ויואכים אנדרסן. מיקל דמסגור, מהכשרונות הבולטים שפרצו ביורו האחרון, עולה בהתקפה יחד עם יוסוף פאולסן ואנדראס סקוב אולסן.

דניאל ואס חוגג עם אנדראס סקוב אולסן, יוסוף פאולסן, שחקני נבחרת דנמרק. Alan Harvey/SNS Group, GettyImages
המשיכה מאיפה שעצרה ביורו. נבחרת דנמרק חוגגת/GettyImages, Alan Harvey/SNS Group

המארחת בפארקן שבקופנהאגן עלתה ליתרון בדקה ה-14 בזכות שער של דניאל ואס. פייר אמיל הויביירג הגביה כדור עומק נהדר לרחבה, שם מצא את ואס שנגח לפינה הרחוקה של קרייג גורדון וקבע 0:1. השער השני הגיע כעבור דקה לאחר שיתוף פעולה של שתיים מתגליות היורו. מיקל דמסגור העביר מסירה מתוחכמת ליואקים מיילה, והאחרון סיפק נגיעה קלה בכדור שהספיקה כדי לחלוף על פני גורדון ולהגיע לרשת.

כעבור ארבעה מחזורים, הדנים כאמור נמצאים במאזן מושלם עם 12 נקודות, ועוד לפני מחצית הדרך בקמפיין נדמה שאף אחד בבית לא יקח להם את הכרטיס האוטומטי למונדיאל. סקוטלנד, לעומתה, מפסידה לראשונה בקמפיין ובמאזנה חמש נקודות.

אנדי רוברטסון, שחקן נבחרת סקוטלנד, מאוכזב. Alan Harvey/SNS Group, GettyImages
יצא בידיים ריקות. אנדי רוברטסון/GettyImages, Alan Harvey/SNS Group

מהלך המשחק

דקה 14: גול! הגבהה נהדרת של הויביירג לעומק הרחבה מצאה את ראשו של ואס, שנגח לפינה הרחוקה וקבע יתרון למקומיים. 0:1 לדנמרק.

דקה 15: גול! מסירה מתוחכמת של דמסגור עם הפאלש הגיעה למיילה, שבנגיעה עדינה מטווח קצר הכניע את גורדון והכפיל את התוצאה. 0:2 לדנמרק.

כריסטוף באומגרטנר, שחקן נבחרת אוסטריה, חוגג. רויטרס
כריסטוף באומגרטנר, שחקן נבחרת אוסטריה, חוגג/רויטרס
מיכאל גרגוריטש, שחקן נבחרת אוסטריה. רויטרס
מחפשים ניצחון חוץ. מיכאל גרגוריטש מנבחרת אוסטריה/רויטרס
פרנקו פודה, מאמן נבחרת אוסטריה. רויטרס
עיכוב בפתיחת המשחק של אוסטריה. מאמן הנבחרת פרנקו פודה יורד מהמגרש/רויטרס
לואיס שאוב, שחקן נבחרת אוסטריה. רויטרס
השיגו את הניצחון על סף המחצית. לואיס שאוב מנבחרת אוסטריה/רויטרס

מולדובה - אוסטריה 2:0

רגע לפני שהיא מגיעה לאצטדיון סמי עופר למפגש מול ישראל, אוסטריה יצאה ממולדובה עם ניצחון 0:2 על נמושת הבית. עם זאת, זה ככל הנראה לא האירוע הכי זכור שקרה הערב בקישינב. מעט לפני פתיחת המשחק נצפו רחפנים מעל האצטדיון, והם גרמו לדחיה בפתיחת המשחק. שתי הנבחרות ירדו מכר הדשא, והמשחק יצא לדרכו באיחור של חצי שעה.

כריסטוף באומגרטנר כבש הת הראשון רגע לפני המחצית. חברו של מונס דאבור בהופנהיים שחרר בעיטה שטוחה מקצה הרחבה והכניע את השוער המקומי, כריסטיאן אברם. ארבע דקות בתוך תוספת הזמן הוסיף מרקו ארנאוטוביץ' את השני לנבחרת של פרנקו פודה, שהגיעה להתמודדות ללא מרסל זאביצר וקסאבר שלאגר, ואף העניקה מנוחה לדייויד אלאבה. על אף זאת, אוסטרה השיגה את הניצחון עלתה למקום השלישי בטבלה ונצמדה לישראל השנייה עם שבע נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully