וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה הודיעה על החתמת קארצב, גיאגון ומסאלחה

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 20:39

היהלומים צירפו את קשר מכבי תל אביב בחוזה ל-4 שנים ובהשאלה את הקשר מחוף השנהב כחלק מעסקת קניקובסקי. גם בלם איכסל בשנה שעברה הצטרף

תקציר: הפועל חיפה - מכבי נתניה 0:0/ספורט1

גבי קניקובסקי עזב את מכבי נתניה וחזר למכבי תל אביב לאחר סאגה ארוכה שנמשכה לכל אורך הקיץ, אבל היהלומים זכו לקבל בתמורה שני שחקנים ממחזיקת הגביע, וזמן קצר אחר כך גם הודיעו על החתמת בלם שיהווה גיבוי לבלמים הקיימים.

פארפה גיאגון קשר מכבי נתניה. מכבי נתניה, אתר רשמי
עבר בהשאלה ממכבי תל אביב. גיאגון/אתר רשמי, מכבי נתניה

מכבי תל אביב תשלם למכבי נתניה 500 אלף יורו עבור קניקובסקי והיא גם העבירה לשורותיה את קשר הנבחרת הצעירה של חוף השנהב, פארפה גיאגון שעבר בהשאלה לעונה, וגם את עדן קארצב שחתם על חוזה לארבע שנים עם אופציה לעונה נוספת.

אלו לא היו שני השחקנים היחידים שהצטרפו הערב לסגל של ריימונד אטפלד, כי זמן קצר לאחר מכן הודיע המועדון גם על צירופו של הבלם איאס מסאלחה, בעונה שעברה שחקן הפועל איכסל שחתם לעונה עם אופציה להארכת החוזה בארבע שנים נוספות.

עוד בוואלה!

גבי קניקובסקי חתם לשלוש שנים במכבי תל אביב: "כל ילד חולם על זה"

לכתבה המלאה
גבי קניקובסקי שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
כבר במדי מכבי תל אביב. גבי קניקובסקי/אתר רשמי, מכבי תל אביב

קניקובסקי נפרד מאוהדי הקבוצה לאחר המעבר למכבי תל אביב: "אני רוצה להודות למועדון, לבעלים, להנהלה ולקהל האוהדים הגדול של המועדון על האמון והתמיכה, על שנים של צמיחה והתפתחות ועל רגעים בלתי נשכחים (כולל אכזבה אחת גדולה בגמר הגביע).

"הגעתי לנתניה כילד צעיר וחסר נסיון. ‏קיבלתי את האמון והביטחון מהמערכת והצוות המקצועי ומיד הבנתי מהי משפחה אוהבת ותומכת, כשטוב ובמיוחד כשקצת פחות טוב. גדלתי, התפתחתי, למדתי והחכמתי. תמיד אזכור, אוקיר ואשמור יותר מפינה חמה בלב למועדון מכבי נתניה. תודה לכולם על שלוש שנים נפלאות, אוהב את כולכם", כתב הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully