וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבי קניקובסקי חתם לשלוש שנים במכבי תל אביב: "כל ילד חולם על זה"

המו"מ הארוך הוכתר בהצלחה: מחזיקת הגביע תשלם לנתנייתים 500 אלף יורו, תעביר לשורותיה את עדן קארצב ותשאיל לה את פארפה גיאגון לשנתיים. הקשר בן ה-24 יחזור לקבוצת נעוריו מהדלת הראשית ויספיק להירשם בזמן לשלב הבתים של הקונפרנס ליג

תקציר: מכבי תל אביב - שחטיור קרגנדי 0:2/ספורט1

העסקה בין מכבי תל אביב למכבי נתניה הושלמה: גבי קניקובסקי עבר היום (שלישי) לשורות מחזיקת הגביע, שהעבירה לנתניה את עדן קארצב, השאילה לה את פארפה גיאגון לשנתיים ושילמה בנוסף 500 אלף יורו. קניקובסקי יספיק למועד הרישום לשלב הבתים של הקונפרנס ליג, שיסתיים ביום רביעי, ומכבי תל אביב תקווה לצרף עד אז גם שחקן כנף זר.

קניקובסקי, אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב לאחר החתימה: "ראשית ברצוני להודות למכבי נתניה על שלוש שנים נפלאות. אני שמח להתחיל פרק חדש בחיים שלי, אתגר חדש, יעדים חדשים אבל במקום שהוא כלל לא חדש עבורי. אני שמח לחזור למכבי, מועדון שאני מכיר מילדות וכזה שכל ילד ושחקן חולם לשחק בו. שיחקתי בקבוצת הנוער עם אילון אלמוג ודן גלזר כך שאני מחכה לפגוש את שאר חברי הקבוצה ואת האוהדים באצטדיון בלומפילד".

מנהל מחלקת הכדורגל של המועדון, ברק יצחקי, הוסיף: "אנו שמחים להחתים את גבי על חוזה ארוך טווח במכבי ובטוחים כי ההשתלבות שלו במקום בו גדל תהיה חלקה ומהירה. בהצלחה גבי".

גבי קניקובסקי שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
חוזר מהדלת הראשית. קניקובסקי/אתר רשמי, מכבי תל אביב

קניקובסקי בן ה-24 חוזר למעשה לקבוצת נעוריו מהדלת הראשית. הוא החל את דרכו במחלקת הנוער של המועדון ובאוקטובר 2015 ערך את הופעה הבכורה בקבוצה הבוגרת, שהתבררה גם כהופעתו היחידה במדיה עד עכשיו. מאז הוא הספיק לעבור בהשאלות להפועל פתח תקוה והפועל עכו, ובקיץ 2018 חתם לשלוש שנים במכבי נתניה. בעונה שעברה היה קניקובסקי אחד הישראלים הבולטים בליגת העל וסיים אותה עם מאזן של 9 שערים ו-9 בישולים ב-32 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully