וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס הניחומים של ריאל מדריד: אדוארדו קמאבינגה נרכש תמורת 30 מיליון יורו

אחרי שירדו מהאפשרות להחתים את קיליאן אמבפה, הבלאנקוס השלימו את צירופו של ילד הפלא מראן. הקשר בן ה-18 העדיף את ריאל על יונייטד ופריז סן ז'רמן, ויצטרף לסגל של אנצ'לוטי באופן מיידי

וולבס - מנצ'סטר יונייטד 1:0/ספורט1

אחרי שככל הנראה ויתרה על האפשרות להחתים את קיליאן אמבפה, ריאל מדריד מצאה פרס ניחומים: אדוארדו קמאבינגה בן ה-18 חתם היום (שלישי) רשמית לארבע שנים, אחרי שנרכש מראן תמורת 30 מיליון יורו.

קמאבינגה, אחד הכישרונות המבטיחים בכדורגל העולמי, היה על הכוונת של מועדונים בכירים רבים בשנה האחרונה. בסופו של דבר הגיעו ריאל, מנצ'סטר יונייטד ופריז סן ז'רמן לישורת האחרונה, אבל קמאבינגה בחר במועדון הפאר מבירת ספרד ויצטרף מיידית לסגל של קרלו אנצ'לוטי, שהתעקש שלא להשאילו בעונה הקרובה.

אדוארדו קמאבינגה, שחקן ראן. Catherine Steenkeste, GettyImages
אנצ'לוטי התעקש לקבל אותו מיידית. קמאבינגה/GettyImages, Catherine Steenkeste

הוא יהיה שחקן הרכש השני בלבד של ריאל בקיץ אחרי צירופו של דייויד אלאבה מבאיירן מינכן, ואמור להפוך יחד עם פדריקו ואלוורדה שחתם לאחרונה על חוזה חדש ומשודרג, לפנים החדשות של הקישור של ריאל שכולל שחקנים מתבגרים כמו לוקה מודריץ' וטוני קרוס.

קמאבינגה שנולד באנגולה והיגר לצרפת יחד עם משפחתו כשהיה בן שנתיים, גדל במחלקת הנוער של ראן, ומגיל צעיר נחשב לכישרון מבריק. כבר כשהיה בן 16 חתם על החוזה המקצועני הראשון שלו והפך לשחקן הצעיר בתולדות ראן. על אף גילו הצעיר, הפך קמאבינגה לשחקן הרכב קבוע במועדון, שיחק בליגת האלופות וגם הספיק לערוך שלוש הופעות במדי נבחרת צרפת.

הוא עדיין מקווה לשחזר בבירת ספרד את שיתוף הפעולה מנבחרת צרפת עם קיליאן אמבפה, שיהיה רשאי לחתום בריאל החל מחודש ינואר לקראת סיום חוזהו בפריז סן ז'רמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully