וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מודאגת: זרגרי לא מתאושש, לא ברור מתי יוכל לחזור למגרשים

31.8.2021 / 12:27

הקשר בקושי מתאמן בחודש וחצי האחרונים בשל כאבים בגבו ובקבוצה שוקלים לשלוח אותו לחוות דעת נוספת. קומאן מוטרד: עד שהוא יחזור לכושר מלא, עלולים לקחת מספר חודשים. גם העננה סביב עתידו של משה חוגג לא מוסיפה שקט: "זה משפיע על כולם"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

בבית"ר ירושלים מודאגים מהפציעה של אביאל זרגרי בגבו. הקשר סובל מכאבים עוד ממחנה האימונים, כמה ביקר אצל מספר רופאים מומחים ועבר צילומים, אך הכאב ממשיך ללוות אותו בכל פעם בו הוא מנסה לחזור לאימונים עם הקבוצה.

למעשה, בחודש וחצי האחרונים השחקן כמעט ולא מתאמן. האבחנה הראשונית הייתה בלט בגב שמקרין על מספר מוקדים וגורם לכאבים. עד כה ההמלצה הייתה על מנוחה, טיפולים וחזרה בהדרגה, אך ייתכן שהשחקן יישלח לחוות דעת נוספת.

אביאל זרגרי שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
הכאבים לא פוסקים. זרגרי/דני מרון

הנושא של זרגרי מטריד מאוד את ארווין קומאן, שיודע שהפגיעה עלולה ללוות את הקשר גם בחודשים הקרובים גם אם יחזור לאימונים ולסגל. מה גם שהעומסים הגדולים של העונה עוד לפניו, ולכן הדחיפות לצרף קשר נוסף לסגל.

במקביל, העננה סביב עתידו של משה חוגג כבעלי המועדון ממשיכה להטריד. הבעלים עושה כל הזמן חושבים, גם אופציית מינוי נאמן עלתה על הפרק, אך מנגד כבר לאחר ההפסד לבאר שבע הוא דיבר על כך שבעוד חודש תהיה קבוצה חזקה ואמר שיש כוונה לצרף קשר בקרוב, כך שהדברים נזילים. גורם בבית"ר אמר אתמול: "זה לא טוב כל הרחשים האלה, זה לא משדר יציבות ושקט, ומשפיע על כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully