וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגון או פראייר? וויליאן הדהים את הנהלת ארסנל כשוויתר על חוזה העתק

עזיבתו של הברזילאי, שוויתר על 20.5 מיליון ליש"ט, העלתה מהאוב כישלון נוסף של מיקל ארטטה. רק לפני שנה אמר וויליאן: "הוא אמר לי שאני כאן כדי לזכות בליגת האלופות"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ארסנל 0:5/ספורט1

לפני שנה הגיע וויליאן לארסנל עם הרבה תקוות, בהעברה מתוקשרת. אתמול (שני) הוא עזב את התותחנים בצורה מדהימה ואולי חסרת תקדים כשהסכים לוותר על החוזה שלו בצפון לונדון ולעבור לקורינתיאנס, שתשלם לו 30% ממה שהיה אמור להרוויח בפרמיירליג.

וויליאן, שרשם עונה רעה מאוד בארסנל וחזר הקיץ עם עודף משקל, ספג ביקורות רבות מאוהדים, פרשנים ובאופן כללי היה ברור שהוא הרבה מעבר לשיא. למרות זאת, מיקל ארטטה ביצע בדיעבד טעות גדולה כשהתעקש להחתים אותו והמועדון נתן לו חוזה לשלוש שנים. הברזילאי גם קיבל חוזה ענק של 240 אלף ליש"ט לשבוע ובסך הכול הוא הסכים לוותר לארסנל על סכום מטורף של 20.5 מיליון ליש"ט, אותם היה אמור להרוויח אם רק היה נשאר במועדון, כפי שעשה מסוט אוזיל למשל.

וויליאן בן ה-33 מוותר על 70% ממה שהיה אמור להרוויח כיוון שקורינתיאנס, אליה הוא עובר, לא מסוגלת לעמוד בתשלום השכר הגבוה שלו בארסנל. הברזילאי הבין שהמעבר שלו ממערב לונדון לצפון העיר לא עלה יפה והסכים לסגור את הסיפור יפה ולהיפרד מארסנל בצורה מכובדת, כשהוא מאחל למועדון בהצלחה ומעדיף לעזוב כשהוא עדיין עם הראש מורם ולא אחרי תקופה רעה.

שחקן ארסנל וויליאן. GettyImages
הגיע לארסנל כדי לזכות בליגת האלופות. וויליאן/GettyImages

לפי הדיווחים, "בהנהלת ארסנל היו בהלם" מהמחווה של וויליאן, שהחזיק גם בהצעה מליון הצרפתית, אבל זו הגיעה מאוחר ואחרי שכבר סיכם בקורינתיאנס.

הודעת הפרידה מוויליאן הגיעה באותו יום בו איינזלי מייטלנד ניילס העביר ביקורת חריפה בחשבון האינסטגרם שלו על המועדון ומיקל ארטטה, כשהתלונן על דקות המשחק שלו. הכישלון עם וויליאן הוא בין היתר עוד תזכורת למדיניות לא מוצלחת ולטעויות גדולות שעשה המאמן חסר הניסיון. וויליאן חתם בארסנל מלכתחילה כיוון שארטטה הבטיח לו שיהיה שחקן מפתח.

כדי להמחיש את גודל הכישלון שווה להיזכר בדברים שאמר וויליאן ל"סאן" לפני כשנה: "אחת הסיבות שביקשתי חוזה לשלוש שנים הייתה שרציתי להיות חלק מהתכנית, לא רק להיות שחקן שעובר במועדון. כשדיברתי עם המאמן, הוא אמר לי שהוא צריך אותי לשלוש שנים. הוא אמר שהוא זקוק לי כדי לעלות לליגת האלופות וכדי לזכות במפעל לפני שאעזוב. זה מה שרציתי לשמוע. הייתי בצ'לסי שבע שנים ולא הצלחתי לזכות בליגת האלופות. אני מקווה שהמעבר הזה יעזור לי להשיג את התואר היחיד שלא זכיתי בו ובאליפות".

וויליאן שחקן ארסנל. רויטרס
ויתר על סכומי עתק בשביל לחזור הביתה. וויליאן/רויטרס

"אני רוצה להודות על ההזדמנות שניתנה לי ועל היחס החם שניתן לי על ידי כולם במועדון. לצערי, על כר הדשא דבררים לא קרו כפי שקיווינו ורצינו, גם ספגתי המון ביקורות על כך שהגעתי רק מסיבות כלכליות", כתב אתמול וויליאן והבהיר, "ואני מקווה שהפעולות שלי היום יוכיחו לאנשים שזה לא היה המקרה. אני מקווה שאנשים ילמדו מהמקרה הזה ולא ישפטו כל כך מהר.

"כל הקריירה שלי עשיתי את הכל כדי לנצח ולצערי לא הצלחתי בארסנל ואני מתנצל על כך. הגעתי לאנגליה ב-2013 ונהניתי מכל דקה, אני רוצה להודות לכל מי שעזר לי, וגם עצוב לי שאני ואוהדי ארסנל לא נפגשנו כמו שצריך בעקבות מגפת הקורונה - אני יודע כמה אתם רוצים להצליח והתמיכה שלכם במועדון היא אדירה", סיכם הברזילאי במכתב פרידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully