וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה וויצ'יץ': "יש לנו קבוצה חזקה, המטרה - להתחרות עם הצמרת האירופית"

30.8.2021 / 16:21

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב דיבר על הסגל שנבנה במהלך הקיץ. יאניס ספרופולוס: "שמח מהצורה בה בנינו את הסגל, יש פה שחקנים שיכולים להצליח ולהפוך את האולם למבצר"

מכבי תל אביב ערכה היום (שני) את מסיבת העיתונאים לקראת פתיחת העונה שלה. היום קיימו הצהובים את האימון הראשון שלהם בסגל מלא, והיו אחת הקבוצות האחרונות ביורוליג שעושות זאת, לאור הקשיים שחוו לאחרונה. חלק מיריבותיהן ביורוליג אף קיימו בימים האחרונים את משחקי ההכנה הראשונים שלהן.

הקבוצה תקיים רק מספר ימים של אימונים בישראל לפני שתטוס לקראת סוף השבוע ליוון לטורניר הכנה בו יפגשו במוצאי שבת את לבאריו מיוון, ולאחר מכן אחת מבין אולימפיאקוס או מונאקו. בהמשך השבוע הבא ישחקו בטורניר הכנה בניקוסיה, ולאחר מכן בטורניר נוסף ביוון כשאת משחקי גביע ווינר הם יפתחו רק ב-21 בספטמבר.

ניקולה וויצ'יץ' המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב עם ג'ייק כהן. אודי ציטיאט
מכוון גבוה. וויצ'יץ' עם ג'ייק כהן/אודי ציטיאט

עורך הדין שמעון מזרחי, יו"ר מכבי תל אביב: "הצטרפו אלינו שישה שחקנים חדשים. אני בטוח שכולם יתאקלמו במהירות, יתאחדו ויציגו קבוצה אחת מלוכדת. שמרנו גם על הצוות הקיים מהעונה שעברה, למעט עוזר המאמן טים פנינג, שקיבל תפקיד מיוחד". מזרחי הוסיף: "המטרןת לא השתנו, תארים מקומיים ולהגיע לשלבים המתקדמים ביורוליג".

המנהל הספורטיבי ניקולה וויצ'יץ': "אני שמח מאוד ומצפה לעונה החדשה. אני חושב שזו הולכת להיות עונה עם אוהדים וזה מרגש אותי. יש לנו קבוצה תחרותית מאוד, שיכולה לשמח אותנו וליצור כאן מבצר בו יהיה קשה לנצח אותנו. המטרה היא להתחרות עם הצמרת האירופית. זה חשוב שהקהל יהיה פה, זה פקטור גדול במשחק שלנו. באירופה יש קבוצות תחרותיות שקשה לנו להתחרות איתן בדברים מסוימים. במסורת ובטירוף אנחנו יכולים".

מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס: "אנחנו פותחים עונה עם הרבה חלומות, כולם שמחים מאוד להתחיל עונה חדשה. בנינו מחדש את הקבוצה והבאנו דם חדש למשפחת מכבי. אני שמח מהצורה בה בנינו את הקבוצה וחיזקנו את הסגל. יש לנו שחקנים שיכולים להצליח ולהביא את ההצלחה למועדון שלנו. יש לנו הרבה שחקנים טובים. אני מקווה שהאוהדים שלנו יהיו לצידנו ויהפכו את האולם שלנו לקשה בו כולם מפחדים לשחק נגדנו.

"חשוב מאוד שנשתמש בטורנירי ההכנה. זה יראה לנו מה אנחנו צריכים לשפר ומה אנחנו עושים טוב. אנחנו בספורט מקצועני, כל אחד חופשי להחליט מה טוב בשבילו". ספרופולוס התייחס לשחקנים שעזבו את הקבוצה, כולל יובל זוסמן וכריס ג'ונס: "כשבאתי למכבי נתתח ליובל תפקיד שונה, אין כעס עליו. כריס ג'ונס שחקן טוב מאוד, אני חושב שהבאנו שחקן טוב ממנו. העונה ארוכה מאוד, אבל ההתחלה חשובה מאוד. יש לנו חיסרון, אבל במכבי אנחנו יודעים שכל משחק הוא חשוב ונהיה מוכנים למשחק הראשון".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב תערוך אימון ראשון בסגל מלא

לכתבה המלאה
סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב עם יפתח זיו. אודי ציטיאט
"יש לנו הרבה כישרון בהתקפה". ווילבקין/אודי ציטיאט
ג'יימס נאנלי שחקן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
מתרגל למדים החדשים. נאנלי/אודי ציטיאט
קינן אוואנס שחקן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
עוד פרצוף חדש. אוואנס/אודי ציטיאט
סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב עם ג'ון דיברתולומאו. אודי ציטיאט
ווילבקין ודיברתולומאו מציגים את המדים החדשים/אודי ציטיאט
ג'יילן ריינולדס שחקן מכבי תל אביב עם אנטה ז'יז'יץ'. אודי ציטיאט
פרצוף חדש-ישן. ג'יילן ריינולדס/אודי ציטיאט

רכז מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומיאו אמר: "אנחנו גאים בהגנה שלנו, זה הפוקוס שלנו. אנחנו מקווים שככה ניכנס למשחקים. דברים יגיעו עם הזמן".

סקוטי ווילבקין הוסיף: 'יש לנו הרבה כישרון בהתקפה. אם נעבוד לפי תוכנית המשחק של המאמן, נהיה בסדר. הדבר החשוב הוא הכימיה ואיך נתחבר כקבוצה".

המצטרף החדש יפתח זיו: "הרושם שאני מקבל מאז שחתמתי הוא שכולם במטרה אחת להצליח, כל אחד פה יכול לקבל את ההזדמנות, ראינו את מכבי תל אביב בשנים האחרונות וכל אחד קיבל הזדמנות. מי שהוכיח את עצמו קיבל מיאניס את הדקות. נבוא להילחם כדי שהקבוצה תצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully