וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשני: מכבי תל אביב תערוך אימון ראשון בסגל מלא

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 13:28

חודשיים וחצי אחרי הזכייה באליפות, וכשחלק מהשחקנים כבר מתאמנים כמעט שבועיים, יעלו על הפרקט כל שחקני הסגל של יאניס ספרופולוס. בהמשך השבוע תצא הקבוצה לטורניר הכנה ראשון ביוון אחרי פעילות מול משרד הבריאות

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום לילך וייס

כמעט חודשיים וחצי אחרי שחגגו זכייה באליפות המדינה, תערוך מחר (שני) מכבי תל אביב אימון ראשון בסגל מלא לקראת עונת 2021/22. הצהובים יהיו לאחת הקבוצות האחרונות ביורוליג שעושות זאת, לאור הקשיים שחוו לאחרונה. חלק מקבוצות היורוליג אף קיימו בימים האחרונים את משחקי ההכנה הראשונים שלהם לעונה זו.

בתקופה האחרונה עבדו במועדון מסביב לשעון על מנת לתאם את הגעת השחקנים הזרים והמתאזרחים שהיו בבידוד במשך שבוע עם הגעתם ארצה, והיום יוצאים אחרוני השחקנים מתקופת הבידוד. חלק מהשחקנים הזרים, ביניהם קינן אוואנס וקמרון טיילור, כבר צברו עשרה ימים של אימונים מאז שיצאו מהבידוד, והצטרפו לישראלים יפתח זיו, עוז בלייזר, רומן סורקין והצעיר עידו מנצ'ל באימונים.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס עם יפתח זיו. דני מרון
יוצאים לדרך. זיו עם ספרופולוס/דני מרון

מכבי תל אביב תקיים רק מספר ימים של אימונים בישראל לפני שיטוסו לקראת סוף השבוע ליוון לטורניר הכנה בו יפגשו במוצאי שבת את לבאריו מיוון, ולאחר מכן אחת מבין אולימפיאקוס או מונאקו. בהמשך השבוע הבא ישחקו בטורניר הכנה בניקוסיה, ולאחר מכן בטורניר נוסף ביוון כשאת משחקי גביע ווינר הם יפתחו רק ב-21 בספטמבר.

מלבד הכנסת השחקנים הזרים ארצה, במועדון עמלו בתקופה האחרונה מול משרד הבריאות על השגת אישורים ליציאה לטורנירי ההכנה, לאחר שבתחילה הדבר לא אושר.

מחר תקיים הקבוצה מסיבת עיתונאים רשמית לקראת פתיחת העונה, בו יתייחס המאמן יאניס ספרופולוס לסגל הנבנה ולמטרות לקראת העונה הקרובה. הצעיר עידו בן הרוש, בוגר מחלקת הנוער של המועדון, ששיחק בעונה שעברה בא.ס אשקלון מהליגה הארצית, הצטרף לסגל הקבוצה הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully