וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוס הנבחרת התעכב בנחיתה באיי פארו, רוטנשטיינר: "הכול בסדר"

עודכן לאחרונה: 30.8.2021 / 20:10

לאחר שחג כחצי שעה סביב שדה התעופה, נחת בסופו של דבר המטוס. רוטנשטיינר אמר: "הנחיתה הייתה מרגשת, עכשיו נעשה אימון טוב"

תקציר: בני סכנין - מכבי תל אביב 1:3/ספורט1

מטוס הנבחרת שעליו השחקנים ואנשי הצוות המקצועי אשר המריא היום (שני) בבוקר מנתב"ג לאיי פארו התקשה לקבל אישור נחיתה בשל ערפל כבד אך קיבל בסופו של דבר אישור לנחות באי, לאחר מספר דקות של דאגה מצד יושבי המטוס. תחילה חששו בנבחרת שלא יתקבל אישור נחיתה בתוך שעה, אז היה מופנה המטוס לשדה התעופה בגלאזגו שבסקוטלנד או בקופנהאגן שבדנמרק. בסופו של דבר הכול בא על מקומו בשלום ואימון הערב יתקיים כרגיל. וילי רוטנשטיינר התייחס לאירועים ואמר: "הנחיתה הייתה מרגשת מאוד, היה עיכוב של שעתיים, אבל זה בסדר. עכשיו זה תלוי בנו ונעשה אימון טוב".

המטוס הנוסף שיצא מאמסטרדם כדי להביא את השחקנים שמשחקים מחוץ לישראל קיבל אישור נחיתה ונחת בשלום באזור השעה 14:30 היום. השחקנים שוהים כרגע במלון וממתינים לשאר חברי המשלחת. במידה ולא יתקבל אישור נחיתה בשעה הקרובה האימון שתוכנן להערב יבוטל.

המסלול של מטוס נבחרת ישראל באיי פארו. דוברות ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
מסלול אליו נקלע המטוס בשל הערפל/אתר רשמי, דוברות ההתאחדות לכדורגל

אם בכל זאת יתקיים האימון הראשון באיי פארו, כבר עתה ברור שרוטנשטיינר די סגור על ההרכב שלו. אופיר מרציאנו אמור להמשיך בשער. המגנים אמורים להיות אלי דסה וסאן מנחם. רוטנשטיינר ימשיך עם שלושה בלמים כאשר איתן טיבי וניר ביטון יפתחו כמעט בוודאות. הבלם השלישי אמור היה להיות חאתם עבד אלחמיד, אבל הוא שיחק אתמול במדי הפועל באר שבע וסיים עם חבישה של קרח על הברך - כך שכרגע נראה שהוא יפתח נגד אוסטריה ביום שבת וינוח מחרתיים. זהות הבלם השלישי תיקבע על ידי רוטנשטיינר על סמך מה שיראה היום ומחר אבל נראה שאם עופרי ארד יהיה כשיר, סיכוייו לפתוח גבוהים.

הקפטן ביברס נאתכו ימשיך לצד דור פרץ, וגם מקומם של מנור סולומון וערן זהבי מובטח. על עמדת החלוץ השני נאבקים מונס דאבור וליאל עבדה ונראה כי לשחקן הופנהיים יתרון קל לקראת המשחק מחרתיים.

הערב או לכל המאוחר מחר, יכנס דאבור את חבריו כדי להסביר את הסיבה לכתיבת אותו פוסט מפורסם באינסטגרם בתקופת מבצע שומר החומות. דאבור סיכם זאת עם יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון שהמליץ לו לעשות כך עם ההגעה לאיי פארו כדי לנקות את השולחן מול השחקנים שמשחקים איתו כל כך הרבה שנים. בהתאחדות לכדורגל ישקלו מהלך נוסף בעניין דאבור לפני המשחק מול אוסטריה בחיפה כדי לא להגיע למצב שיישמעו שריקות בוז נגד החלוץ מהיציעים.

עוד בוואלה!

אורי דהן החולה נופה מסגל הנבחרת, קפטן אוסטריה ייעדר נגד ישראל

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת ישראל מונס דאבור. GettyImages
יסביר את עצמו בפני השחקנים היום או מחר. דאבור/GettyImages

המשחקים שנותרו לנבחרת ישראל במוקדמות המונדיאל

1.9, איי פארו (חוץ)
4.9, אוסטריה (בית)
7.9, דנמרק (חוץ)

9.10, סקוטלנד (חוץ)
12.10, מולדובה (בית)

12.11, אוסטריה (חוץ)
15.11, איי פארו (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully