וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה גדולה בבני סכנין: "רוצים להתברג בצמרת". מלמד מתקרב

30.8.2021 / 7:59

מחמאות למימר ולשחקני מרכז השדה אחרי ה-1:3 על מכבי ת"א: "קישור מהטובים בליגה. עם קבהא, גנאים וכיאל אפשר לעשות דברים יפים". התקדמות משמעותית במגעים עם החלוץ

תקציר: בני סכנין - מכבי תל אביב 1:3/ספורט1

חגיגה גדולה נרשמה בחדר ההלבשה של בני סכנין בסיום המשחק אמש (ראשון) נגד מכבי תל אביב, בו ניצחה הקבוצה המקומית 1:3 את סגנית האלופה. בקבוצה של שרון מימר רצתו לפתוח את העונה בצורה חיובית ובמהלך כל השבוע האחרון דיברו על כך שהם מסוגלים וטובים מספיק כדי לגבור על הצהובים: "בנינו באמת קבוצה טובה מאוד", אמר גורם בהנהלת בני סכנין. "אנחנו רוצים להתברג בצמרת ובשביל שזה יקרה אנחנו צריכים להתמודד גם מול הגדולות ואנחנו שמחים שעשינו את זה".

בסכנין שיבחו גם את שרון מימר ואת שחקני הרכש שהביא, בייחוד בחוליית הקישור: "יש לנו מרכז שדה מהטובים בליגה", אמר שחקן בקבוצה, "כשיש לך את קבהא, איהאב גנאים וכיאל בקישור, אתה יכול לעשות הרבה דברים יפים".

בקבוצה מאוכזבים מאוד מכך שפגרת הנבחרות מגיעה דווקא עכשיו ומשוכנעים כי הניצחון על מכבי תל אביב יכול היה להוביל למומנטום מצוין ולניצחונות רבים בתקופה הקרובה.

עבדאללה ג'אבר שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
חוגגים, אבל לא רוצים להיכנס לאופוריה. שחקני בני סכנין/מאור אלקסלסי

למרות החגיגות, בצוות המקצועי יורידו את השחקנים לקרקע וזאת על מנת שלא להיכנס לאופוריה: "חשוב מאוד שנהיה עם רגליים על הקרקע", אמר גורם בצוות המקצועי. "זה ניצחון חשוב שנותן ביטחון להמשך, אבל חייבים להמשיך באותה רמת אגרסיביות גם במשחקים מול קבוצות פחות גדולות ממכבי תל אביב".

בקבוצה מנסים עדיין להחתים שחקני רכש, כאשר ישנה אופטימיות לגבי הסיכויים שגיא מלמד יצטרף. בסכנין טוענים שישנה התקדמות משמעותית במשא ומתן עם החלוץ ומקווים שבימים הקרובים הוא יצטרף לסגל. בסכנין ינסו להכשיר כמה שיותר מהר גם את אנתוני וארן, אך הוא בספק גדול למשחק נגד מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully