וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם על שער הניצחון של מנצ'סטר יונייטד: "עבירה ברורה". השחקנים כבר מחכים לרונאלדו

כעס גדול בוולבס על שער הניצחון של מנצ'סטר יונייטד, שהחל בעבירה של פוגבה. סונס: "כמעט שבר לו את הרגל". קין: "מקווה שרונאלדו לא ראה את המשחק, הוא היה מבטל את החתימה"

וולבס - מנצ'סטר יונייטד 1:0/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד ניצחה אתמול (ראשון) 0:1 את וולבס במסגרת המחזור השלישי של הפרמיירליג, אחרי משחק נוסף שבו לא הציגה יכולת סוחפת במיוחד, כשהחשקן המצטיין היה כנראה דויד דה חאה, שסיפק כמה הצלות יפות ושמר על שער נקי. שער אחד של מייסון גרינווד בדקה ה-80 עשה את ההבדל בין שתי הקבוצות, אך ייתכן שהשער היה צריך להיפסל אחרי שהחל בגלישה מסוכנת מאוד של פול פוגבה לעבר רגליו של רובן נבס.

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד גולש לרגליו של רובן נבס שחקן וולבס. מתוך טוויטר, צילום מסך
לא עבירה? פוגבה ונבס/צילום מסך, מתוך טוויטר

הפרשן ושחקן העבר גרהאם סונס אמר על הגלישה הזו: "הוא היה יכול לשבור לו את הרגל. אני הייתי אשם בכמה דברים מרושעים, כמה דברים רעים ומלוכלכים. זה מקרה קלאסי בו אם אני רוצה להיכנס במישהו בצורה קשה, אני שולח את הרגל גבוה. אני לא אומר שפוגבה התכוון לעשות את זה, אבל זה מה שקרה. הוא לא קרוב לכדור בכלל. איך השופט לא רואה בזה עבירה? זה יותר ממדאיג, זה מדליק הרבה נורות אדומות כששופט בכיר לא חושב שזו עבירה".

סונס המשיך ואמר: "זו עבירה. פוגבה לא נוגע בכדור בכלל ואפשר לראות את המגע שלו עם מגן העצם של נבס. הוא לא נוגע בכדור בכלל, איך ייתכן שזו לא עבירה? תראו כמה הרגל של פוגבה גבוהה. אני לא מבין איך השופט לא ראה את זה. הם הצליחו לברוח מזה וברור שזה הוביל אל השער. השופט שם כדי לשפוט ולא משנה אם נבס נופל או לא. זו עבירה שיכולה לשבור רגל. תראו כמה הוא קרוב. זה תיקול מסוכן מאוד".

רוי קין הוסיף: "אני חושב שזו עבירה, אבל נבס היה הגון מדי. אם הוא היה נופל מיד, הוא היה מקבל כדור חופשי. התגובה שלו הייתה מאוחרת. ברור שהוא בעט בו, אבל לוקח לנבס יותר מדי זמן ליפול. אני לא חושב ששחקן אחד ביונייטד היה מתלונן אם הייתה נשרקת עבירה".

שחקן מנצ'סטר יונייטד מייסון גרינווד. Michael Regan, GettyImages
"בחור מיוחד". גרינווד/GettyImages, Michael Regan

רובן נבס עצמו אמר: "כולם ראו את זה, כולם ראו את הרגל שלי. אני לא יודע למה לא שרקו. אמרו לפני תחילת העונה שישרקו אם יש מגע מספיק חזק, הראיתי לשופט את הרגל שלי. אחרי המשחק השופט מייק דין אמר לי ששנינו הלכנו אל הכדור, אז אמרתי לו: 'כן, אבל אני זה שנגע בכדור'. הייתה עבירה ברורה". פול פוגבה אמר: "לא נגעתי בו. זו הפרמיירליג וזה היה מאבק על 50-50, בכל משחק זה קורה. זכינו בכדור וכבשנו". ברונו לאז'ה מאמן וולבס אמר: "VAR כאן כדי לעזור לשופטים. השופט לא ראה את העבירה, ה-VAR לא ראה את העבירה. אני ראיתי רק את הרגל של השחקן".

שחקן מנצ'סטר יונייטד ג'יידון סאנצ'ו. Michael Regan, GettyImages
פתח לראשונה בהרכב. סאנצ'ו/GettyImages, Michael Regan

מנצ'סטר יונייטד לא שיחקה טוב ובמחצית הראשונה וולבס הגיעה למספר מצבים מסוכנים כשרק הרבה מזל והצלות יפות של דויד דה חאה מנעו ממנה מספר ספיגות. מאמן יונייטד אולה גונאר סולשיאר: "המשחקים בפרמיירליג יכולים ללכת לשני הכיוונים. היום כמובן השגנו ניצחון ושמרנו על רשת נקייה. ביום אחר אולי וולבס הייתה כובשת מהמצב בו ארון וואן ביסאקה הציל מהקו או כשדויד דה חאה רשם הצלה כפולה במחצית השנייה. היה משחק טוב". על השער של מייסון גרינווד: "הוא ילד מיוחד, ייחודי מאוד בצורה בה הוא כובש, עם רגל ימין, עם רגל שמאל, זה לא משנה לו. לפעמים צריך להרוויח את המזל שלך וזה מה שעשינו היום".

"יונייטד נסמכת רק על הכישרון שלה וחושבת שזה מה שינצח לה במשחקים", אמר רוי קין על היכולת של קבוצתו לשעבר, "הם נראים כאילו היה להם איזה משחק באירופה, הם חזרו מאוחר, הספיקו בקושי אימון אחד ולא מצליחים לשחק. הם כן ייצרו כמה מצבים, אבל באופן כללי שפת הגוף שלהם נראית חסרת חשק. השחקנים לא עשו את העבודה שלהם, הם איבדו את הכדור בקלות, לא הייתה אנרגיה במשחק שלהם, אף אחד לא עשה תנועה בלי הכדור, זה נראה כמו כדורגל של חמישה מול חמישה".

קין המשיך והוסיף: "אני רק חושש ומקווה שרונאלדו לא צופה במשחק הזה כי הוא היה נסוג מהעסקה. זה לא מספיק טוב. סולשיאר מדבר עם קאריק ועוזריו, אני הייתי אומר להם לשתוק. אתה מבין מה אתה רואה. אין שום בעיה בלצעוק על השחקנים בחדר ההלבשה. תראה קצת התלהבות, לראות שחקנים רצים לשחקנים אחרים, נכנסים לתיקולים. הם נראו חסרי חשק".

גראם סונס טען שצירופו של רונאלדו הופך את יונייטד למועמדת לאליפות: "אני חושב שהוא יעשה את ההבדל עבורם. יש שניים, שלושה או ארבעה שחקנים בחדר ההלבשה שם שזקוקים לו. זה שהוא נכנס לחדר ההלבשה יגרום להם להרים את הרמה שלהם. חלק מהשחקנים שם חושבים שאף אחד לא יכול להגיד להם כלום, אבל הם ישתפרו כשהוא לידם. אין לך שום סיכוי אם אתה לא מחתים שחקנים מנוסים ויונייטד החתימו את השחקן האולטימטיבי. האימונים יהיו שונים והגישה של השחקנים תהיה שונה. אני רואה את יונייטד רצה לאליפות עם רונאלדו כי בעונה שעברה היו לה 11 תוצאות תיקו ולא יהיו להם אותן עכשיו כי הוא מכוכב אחר".

בסיום המשחק פול פוגבה ודויד דה חאה נשאלו על ההגעה של כריסטיאנו, והראו כמה הם מתרגשים לקראת צירופו. פוגבה: "הוא כבר אגדה במועדון הזה, והוא חוזר. אז ברור שזה ענק עבורנו ועבור המועדון, ותהיה חוויה נהדרת, וברור שכשהוא יבוא הרמה תעלה". דה חאה: "זה כמו חלום עבור כל אוהדי מנצ'סטר יונייטד. הולך להיות נהדר, אפשר כבר להרגיש את זה באוויר".

השבוע לא יתקיימו משחקים בפרמיירליג בשל פגרת הנבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully